Sommige dagen

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    zou je willen dat je een musje was en je nergens zorgen over hoefde te maken en je niets tegen zat.

Vorige week donderdag, examen. Nou toch best spannend, mijn collega en ik hadden er immers erg goed voor geoefend dus zenuwen waren minimaal, maar het blijft spannend. Casus: 2 mensen, vrouw had planten in flatgallerij gezet, overbuurman zijn hond piste steeds tegen de planten en ze was het zat. Thats it. Dat moesten wij oplossen. Nou, prima, van alles geopperd,heel juridisch kader (Burgelijk wetboek, strafrecht etc) en uiteindelijk geslaagd, erg blij.

Toen door naar een 10 minuten gesprek op school. Dit gesprek had ik om 17:40 uur. Ik om 17:00 uur weg van mn werk, is 7 kilometer verderop. File. NOOOOIT heb ik file, maar nu, nja hoor, file. 8 kilometer, what the? Ik heb alle goden vervloekt in mn auto en mensen die me hebben zien zitten vragen zich nu nog af wat mij in hemeldnaam bezield heeft. Mijn telefoon werkte weer eens tegen dus ook deze heeft alle hoeken van de auto gezien. Uiteindelijk ben ik er, 17:39 uur. Kruising over, staat er een auto uit te parkeren. Nou ik weet niet waar die gast in hemelsnaam zijn rijbewijs gehaald heeft maar die had like 80 meter over achter zijn "volvo s40" maar moest echt 65 keer steken, 3 minuten moeten wachten, 17:42 uur. Ik ervoorbij, parkeerplaats vol, ik terug, 500 meter verderop parkeren. Ik ren mijn auto uit, trek een sprint als een antilope die achterna wordt gezeten door een hongerige tijger, hoppa, vol in de stront. Fijn, mn COMPLETE schoen onder de hondenstront. (*#&^#%@^@$&, ik als een woeste stier mijn voet schrapen door het gras, al hinkelend naar de school van Luc.

Ben ik daar, loopt het gesprek 35 minuten uit. Heb ik me voor Jan Lul zo gehaast, door de stront gelopen, vloekend in de file gestaan, mn telefoon vermoord, me als een stier gedragen en een half uur de complete basisschool van de nodige ontlastingsgeuren voorzien.

Hebben jullie dat ook wel eens, een dag dat echt ALLES tegen zit?

2. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

hahhahaaha ik zie je gewoon voor me!!

Maar JA ik heb ook af en toe zulke dagen en denk dan bij mijzelf had ik verdorie maar in bed gebleven :(

3. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

hahaha wat schrijf jij leuk!

hier helaas soms ook van die dagen.

4. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik zie het al helemaal voor me...jammer dat het niet gefilmd is.
    Was het gesprek wel oke??
    Zulke dagen heb je soms he, helemaal over de zeik door alle verkeersproblemen en dan ook nog in de Honden stront, dat zou voor mij ook net even teveel van het goede zijn, haha.

5. Verox

Verox Niet meer actief

Nog een geluk dat de juf je geen preek heeft hoeven geven... ;)

6. nono

nono Niet meer actief

Hahaha dat zijn echt van die shit dagen waarbij niet 1 ding tegenzit maar gelijk alles wat je de hele dag gepland hebt staan. Bah, soms.

7. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Hihihi, moet er toch wel ff om lachen! ;) Jep, die dagen ken ik helaas ook.

8. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Je bent toch aan het studeren voor politie agente niet? Ik hoop zo ie zo niet dat ik veel politie in mijn leven tegen kom maar jou zeker niet in dit soort dagen :D

9. Lara11

Lara11 Niet meer actief

JA! En soms langer dan een dag! Dan ben ik gevaarlijk joh :D

10. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, vandaag is typisch zo'n dag!

(kind ziekjes, slecht nieuws van de kinderchirurg, schoonmoeder die het leven van schoonvader zuur maakt)

En dat terwijl je vakantie hebt. :x

Haha, wat je trouwens zegt over die file. Ik sta ook echt NOOOOOIT in de file, behalve toen ik op het punt stond te gaan bevallen :D
    Wet van Murphey noemen ze dat. Daar heb ik regelmatig last van ;)

11. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ja ik ook vandaag..

Wilde gaan winkelen in Duitsland.. Zeker 3 kwartier rijden.. Nou had ik onderweg ook al file ( domme voetbal wedstrijd) en tank bijna leeg en zag maar geen tankstation...

Kom ik een tankstation tegen was m'n dochtertje inslaap gevallen.. Dus ik de autodeur opslot ( geen comment plz) sta ik 10 minuten aan t klepje bij de tank te trekken en hij gaat maar niet open..
    Vraag ik een man om te helpen, zegt hij dat het klepje ook opslot zit doordat de auto opslot zit.. ( echt ik voelde me dom!)

Nou dan getankt! en ga verder rijden, neem ik daarna ook de verkeerde afslag ergens en kom ik eindelijk bij de winkel aan..
    Wil ik mijn dochtertje wakker maken, zie ik dat ze in d'r slaap geplast heeft!

Alles kletsnat en ja hoor heb ik geen schone kleding bij me!
    Kon ik meteen weer naar huis!

Zo erg heb ik in lange tijd niet meer gebaald Hahaha

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

oooooh noooooh, dat is echt zuuuuur, kon je daar geen kleding kopen voor der?

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik reageer het gelukkig nooit af op mensen of dieren lol

14. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Nee dit was een woonwinkel en ik ken de buurt daar verder ook niet... Zag ook geen kleding winkels in de buurt.. ( alleen woonwinkels, sportwinkels enzo )..

15. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Helaas wel ja....

Wel ontzettend leuk geschreven!

Deel Deze Pagina