Mijn zusje wil een tamagotchi.. Weet iemand waar ik nog zo'n ding kan kopen? Of heeft iemand toevallig nog een nieuwe liggen? Op marktplaats zijn ze nieuw belachelijk duur (rond de 20,-), en omdat het een kado is wil ik (liever) geen 2e hands.. Verder kan ik ze vrijwel nergens vinden....
Ik heb vorig jaar voor 4,95 eentje op internet gekocht. Geen echte maar die zijn idd duur. Heb je al gegoogled?
Ik heb er een tijd terug nog een paar gezien in de blokker. Maar echt de " speelgoed blokker " zeg maar. Minder dan 5 euro iig. Ik was prijzenpakketjes aan het samenstellen voor een prijsvraag voor kids dor animals.
Heb gegoogeld, maar kan ook niet de namen van de nepperts vinden.. Tot nu toe 2 sites gevonden waarvan ik me afvraag of t wel te vertrouwen is... Had hier idd ook n jeugd sentiment momentje haha
Apps zijn er idd erg veel, maar ze wil n oldschool.. Kan t wel waarderen. Wie weet word t wel weer hip hihi
Mijn dochter heeft net weer batterijen in haar Tamagotchi gedaan. Dit voorjaar lag de nieuwste versie in Jakarta in de winkels, kleurenscherm, connectivity met andere Tama's. Maar niet goedkoop, iets van 80 dollar. De oudere versies zie je hier nog wel in de winkel liggen, maar daar betaal je omgerekend nog steeds iets van 20 euro voor. Tamagotchi's zijn nou eenmaal duur...
Hier heb je er een paar: Cyber-Pet ( Tamagotchi Alike ), keuze uit 4 soorten! Inclusief batterijen! (NIEUW!) - Replay Games - Het leukste speelplezier!
bij de Big Bazar zag ik ze laatst nog liggen, andere naam maar zelfde speeltje en functies, voor een paar euro