mannen met borsthaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door sorien, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hahaha idd!! :D

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    hier beschaaft 20 haartjes hahah

3. Jel

Jel Niet meer actief

Mijn man heeft borsthaar, maar het is aardig licht van kleur. Tis ook niet superveel. Ik persoonlijk hou er wel van, lekker kroelen. :D

4. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    hier een klein beetje!! down under scheert ie

5. Wan86

Wan86 Lid

1 feb 2012
    80
    0
    0
    Goudsmid
    Best
    Mijn man heeft een leuk krullenbosje op zijn borst, wat hij wel bijhoudt. Inderdaad niet scheren want dat prikt;)
    Zijn benen zijn wel heeel harig, als we op vakantie zijn zie je toch wat mensen kijken:$
    Oja en hij heeft haren op zijn voeten:D vind het wel leuk, het past wel allemaal bij hem
    Ben wel blij dat hij niet van dat groezelige haar heeft van zijn nek tot aan zijn tenen, dat zie je ook wel eens:p

6. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Mijn man heeft ook heerlijk borsthaar! Ik hou ook niet van een kale mannen torso.
    Op zijn rug heeft hij het ook, hij wil dat ik dat hars maar van mijn hoeft dat niet. Ik hou wel van een behaarde man, zolang het op de juiste plekken maar bijgehouden wordt en dat doet hij :D

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Mijn vriend scheert het af
    Vind ik goed zo
    Op vakantie waren er een paar met ontzettend veel borsthaar, we vonden het beiden onhygiënisch uitzien

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Die van mij heeft er welgeteld 5 :D:D:D

9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Mijn man heeft ook borsthaar en buik. Ook een beetje op schouderbladen en dat haal ik weg zodra het weer mooier word. Beneden maakt hij het ook altijd netjes. Ik vind inderdaad ook een man zonder borsthaar zo knullig.

10. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Mag ik vragen waarom je het er onhygienisch uit vind zien dan?
    Het is toch natuurlijk om haargroei te hebben, dus niet onhygienisch zolang je jezelf goed schoon houdt. Hier wel een man met borsthaar, maar zeker niet onhygienisch.
    Volgens mij zijn we tegenwoordig een beetje aan het doorslaan wat beharing betreft en willen veel vrouwen nergens nog haren zien. Als mannen alle eisen van vrouwen zouden moeten inwilligen, dan hadden ze daar een dagtaak aan.
    Ik vind het eigenlijk juist ronduit vreemd om alle haren te verwijderen die er van nature zitten. Bijwerken snap ik dan nog wel, maar compleet verwijderen niet, vind ik persoonlijk erg kinderlijk staan en ik val niet op jongentjes maar op echte mannen.;);)

11. Jel

Jel Niet meer actief

Ik ben het met je eens hoor. Ik vind dat mannelijk dat een man lichaamshaar heeft. Zou het erg raar vinden als hij armen, benen en borst zou scheren. Zelfs zijn oksel, - en schaamhaar mag hij laten staan. Ik heb er geen problemen mee. Het hoeft inderdaad niet een klein jongetje te worden, zonder haar.

Vind het ook niet onhygiënisch. Haar heeft ook een functie, namelijk zweet opvangen, anders zou het langs je hele lichaam naar beneden lopen, en dat je warm blijft. :) Ik doe er niet moeilijk over, maargoed iedereen heeft een andere smaak en het is gewoon heel persoonlijk...

12. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Ja mijn man heeft borsthaar en ik probeer hem zover te krijgen dat ie het laat harssen...;)

13. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Jij doet precies het tegenovergestelde.. Wist je dat er ook een hoop mannen zijn die van nature geen borsthaar hebben? Dat zijn dus geen echte mannen?? Vind jij...

14. Gerdatjuh

Gerdatjuh Bekend lid

27 feb 2012
    992
    23
    18
    Vrouw
    Fryslân
    Idem :D

15. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    IK VIND en zeg altijd:
    Een man zonder haar vind ik niet mannelijk
    Een vrouw met haar vind ik onverzorgd.

Goed, dat is mijn kromme gedachtengang. Mijn vriend heeft borsthaar, okselhaar, beenhaar, zo'n sexy streepje van schaamstreek naar de navel (hmmmmm) en dus ook schaamhaar.
    Hij mag het van mij niet weghalen. Vindt een kale piemel helemaal niets, brrr. Vindt het lekker sexy en mannelijk die lichaamsbeharing.

16. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Het klopt dat ik hetzelfde doe. Dat is ook wat IK vind, een ander hoeft dat niet te vinden. Is mijn mening.
    Ik vroeg me alleen af waarom ze het onhygienisch eruit vind zien. Naar mij idee gebruik je dan een verkeerd woordt, want onhygienisch is het niet. Dat is heel iets anders dan niet het niet mooi vinden. Ook is het niet onhygienisch, maar zelfs het tegenovergestelde, haar heeft namelijk een functie.
    Maar misschien heeft degene die ik aanspreek wel gelijk en waren die mannen echt onhygienisch en zat er viezigheid in het haar. Was dus maar gewoon een vraag waarom ze dat vond.;)

17. Niekje84

Niekje84 Lid

29 mei 2012
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook borsthaar, en rug, maar dat hars ik weg! Borsthaar vind ik ok hoor, anders is het ja net een jongetje..

18. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Mijn man heeft borsthaar ja! :D Een beetje, maar het wordt wel elk jaar meer. En hij mag het lekker laten zitten want zolang het beschaafd blijft vind ik het wel stoer!

19. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Mijn man heeft ook borsthaar, maar dat mag hij van mij niet meer weghalen. Hij heeft het een tijdje wel gedaan maar hij krijgt er zoveel rode plekjes van dat, dat er niet uitziet. En vervolgens na een paar dagen wordt het idd net een egeltje. Dus hij mag het mooi laten zitten.

20. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    #40 Esmaralda, 11 jul 2012
    Laatst bewerkt: 11 jul 2012
    Mijn man heeft borsthaar, maar gelukkig geen compleet tapijt! Brrr dat vind ik echt vies!
    Net als zo'n rughaartapijt, nog meer brr haha
    Of nog erger, een totaal 'vloerbedekking' wat van baard, naar nek, rug, billen, voorkant, buik en weer terug kruipt naar de baard :$

Gelukkig heeft mijn man een netjes donsje, maar hij vind het niet mooi en scheert het. Ook prima :p
    Dit is trouwens geen aanval naar mannen die wel een bos haar hebben, maar gewoon mijn mening. IK vind het er gewoon vies uitzien.

Deel Deze Pagina