En bedankt dan zou mijn man dus niet mannelijk zijn omdat hij geen borsthaar heeft??? Hij heeft haar op zn benen, beetje op zn buik, zn armen en natuurlijk down under maar niet op zn borst ja een paar haartjes 5 ofzo...
Mijn man heeft best veel borst- en rughaar. Ik vind het totaal niet storend! Mijn ex schoor zijn borsthaar altijd, maar dat vond ik een vreemder gezicht dat mijn behaarde man nu Wat andere mensen ervan vinden (vies, onhygienisch, verzin er een woord voor) kan me eigenlijk maar weinig (helemaal niets) schelen. Zij hoeven er niet mee te knuffelen Ik ben het wel eens met wat iemand hier eerder al zei: ik denk dat men een beetje doorslaat in het 'vies vinden' van natuurlijke lichaamsbeharing... Iedereen moet doen wat 'ie voor zijn/haar eigen lichaam het fijnst vindt, maar dat wil niet zeggen dat de rest van de wereld dat ook moet doen.
hier ook borsthaar niet heel veel trouwens vind het prima zo, paar rug haren die trek ik eruit omdat het van die hele grote zijn. benen gewoon haar, down under knipt hij bij, hij trimt ook op mijn verzoek zijn baard ipv helemaal afscheren en inderdaad dat beetje haar net boven de broekrand uit.. mmmhh hihi
Misschien eerst even goed lezen voordat je reageert. Ik heb nergens gezegt dat ik een man zonder borsthaar niet mannelijk vind. Persoonlijk vind ik mannen met weinig tot geen lichaamsbeharing er vaak jongensachtig uitzien en ik vind het mooier als het er mannelijker uitziet. Heeft dus niet eens iets met borsthaar te maken. En dan nog, we hoeven toch niet allemaal hetzelfde mooi te vinden, tis een kwestie van smaak en gelukkig zijn we daarin allemaal verschillend. Anders stond nu iedereen bij mijn man te kwijlen.
Mijn kerel heeft geen borsthaar, dat groeit daar simpelweg niet. Oksel en schaamstreek scheert hij. Balhaar heeft hij amper dus die 6 loze haren haalt die er ook gewoon af. Op zijn armen heeft hij amper haar, want ook dat groeit daar simpelweg niet. Beenhaar heeft hij wel en een kleine hoeveelheid haar op zijn buik ook. Haar op zijn gezicht groeit ook amper en scheren is dus bij hem daar niet eens nodig.... En ja, hij is wel degelijk mannelijk ondanks dat die bepaalde delen wegscheert. Hij is groot, breed, gespierd en ook echt wel mannelijk. Wat een redenatie.... geen haar = minder mannelijk....
Het gaat er niet om wat ik mooi vindt of niet mijn man heeft het niet maar daar kan hij toch ook niks aan doen...
Ja. Mijn man heeft borsthaar, eigenlijk overal haar. De plekken wat bijgehouden moet worden, wordt netjes bijgehouden! Alleen zou ik zoooooooo graag zijn rug willen harsen!! Maar dat wordt 'm niet ben ik bang haha.
ohh mijn man is een echte aap hihi ik vind het mooi en mannelijk en hij vind het irritant en lelijk dus ik haal het bij hem weg met mijn silk epil hihi, dor ik graag hihi
Gelukkig hebben we allemaal zo onze voorkeuren..en vinden wat onze man heeft wel het mooiste ze moesten eens weten dat ze zo een hot topic zijn!!
Hier geen borsthaar, down under scheert ie, okselhaar knipt ie bij. En ik ben er heeel blij mee! En het is een echte vent !