Ik moet ff mijn gal spugen. Kom vanmorgen uit me bed, loop de trap af flikker ik er af op me rug gggrrr. Ik ben twee dagen overtijd en mag over drie dagen weer testen nadat ik gister een licht positieve streep had. Nou ik hoop maar dat als er wat zit het nog goed is. maar ik schrok me een hoedje! Groetjes dianne
Jeetje meid dat is schrikken.... Maar ik hoop trouwens voor je dat die test over drie dagen een vette streep geeft!
Auw dat is pijnlijk en schikken.Denk wel dat je weer positief test. Het zit goed veilig daarbinnen. Mijn vriendin heeft ook zo iets meegemaakt en die was daarna nog zwanger en 9 maanden later bevallen van een gezonde dochter
Dat is inderdaad schrikken meid! Het is mij gebeurd met Quinn (toen 6 weken). Hopelijk test jepositief over een paar dagen!
Ik ben laatst ook van de trap afgemietert vorige week volgens mij ook kijhard op mijn rug. maar de beeb zit nog en nergens last van.
Zeker als het nog zo pril is, hoef je je helemaal geen zorgen te maken. Dan kan je ook nog in de achtbaan en weet ik allemaal wat. Je hoeft je echt niet druk te maken, denk ik. x Linda
@ Dianne, Ben vandaag door mijn knie gegaan. Zo erg dat ik op de EH terecht kwam. gelukkig niks ernstigs. Maar het eerste wat er door mijn hoofd schoot was, gelukkig ben ik nog niet zwanger. (Viel erg hard op de grond.)