Mannen met "zwangerschapsklachten"...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anique, 10 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Jahhh die heb ik ook gezien, pas geleden nog! Die man lag mee te puffen en te zweten naast zijn vrouw! :) :) Wij hebben samen dubbel gelegen op de bank!

2. laffayette

7 sep 2007
    87
    0
    0
    verzorgende - ig
    haha jah mooi om te lezen inderdaad.
    Mijn man is idd. ook erg zwanger :eek:

Hij is voornamelijk 7 kg bij gekomen sinds mijn zwangerschap en klaagt over maagzuur en misselijkheid hihihi.

ook helpt hij echt erg goed mee in huis, dus een echte nesteldrang..
    wel makkelijk zo.... hihihi

3. Dragoddess

Dragoddess Actief lid

9 dec 2007
    112
    0
    0
    Eindhoven
    Voor degene met mannen met nesteldrang: Wanneer begon dat dan ongeveer? Ik hoop dat mijn vriend dat ook krijgt! Zelf heb ik nog nauwlijks klachten dus die kan hij niet overnemen...

4. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Mijn manneke laat (net als ik) alles uit zijn handen vallen. Erg komisch om te zien!

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    die van mij was een paar weken geleden misselijk voordat we wisten dat ik zwanger ben.

hij vind het nu alleen heeeel erg dat ik zo ziek ben:S

6. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Die van mij is ook ineens een stuk emotioneler. Dan probeert hij het nog wel te maskeren met "ja, iemand die ik goed ken van het forum zit nu net in een k*tperiode", maar ik geloof d'r niets van :p Of ja: ik geloof dat opzich wel, maar daar zou hij normaal gesproken echt niet zo emotioneel van worden ;)
    Verder slaapt hij ook slecht (al weet ik niet zeker of dat van de zwangerschap komt of dat dat andere oorzaken heeft) en hij is nu ook heel behulpzaam. Op het irritante af zelfs, kan hem regelmatig melden dat ik zwanger ben, niet gehandicapt... :)

7. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha wat grappig zeg al die mannen! Die van mij heeft er ook last van. Erg moe en hij vindt ook wel dat zijn buik te dik wordt... Hij wil ook dat echt ALLE klusjes in huis af zijn voor de bevalling... Zal mij benieuwen of daar wat van terecht komt!

Wanneer het begon? Volgens mij toch wel al vanaf een week of 8.. Misschien nog wel eerder..:)

Deel Deze Pagina