Uit een Brits onderzoek is naar voren gekomen dat meer mannen dan vrouwen een knuffelbeer mee naar bed nemen. Twintig procent van de mannen geeft toe graag met een teddybeer te knuffelen tegen vijftien procent van de vrouwen. Als de vrouwen van huis zijn, spuit acht procent van hen hun partners favoriete luchtje op een kussen of nachtpon. Drie op de vijf ondervraagden voelen zich alleen zonder hun partner, zestien procent heeft heel veel moeite in slaap te komen. Negen procent voelt zich zelfs angstig zonder partner. Verder kwam aan het licht dat mannen het liefst met Angelina Jolie zouden willen knuffelen. Bij de vrouwen is Johnny Depp favoriet.
De mijne slaapt echt niet met een knuffel, ik zie het al voor me. Ik zelf zou wel willen knuffelen met Johnny
mijn mannetje heeft geen knuffel, maar hij knuffelt wel graag met de poes als die bij ons in bed ligt .... duusss uuuh ja eiegnlijk wel een knuffel
een knuffelbeer en johny depp is wel een wereld van verschil maar mijn zoon van 13 ligt ook met een berg beren in bed, en denk maar niet dat ik er 1tje weg mag doen.
Als ik voor mijn werk een nachtje in een hotel zit , slaapt mijn vriend met de honden ( kleintjes ) op bed. elk aan een kant ,hahaha, dus inderdaad met een knuffel
Haha ja die van mij knuffelt ook graag met de katten als ze bij ons op bed liggen. Dus ook hier wordt er geknuffeld in bed...
Mijn liefie heeft al zolang als ik 'm ken geen knuffel maar een "frutje" langs zijn kussen liggen. is een opgerold/opgefrummeld zakdoekje met wat touwtjes er omheen. Hij stopt het altijd zorgvuldig weg, maar weet wel dat ik er van op de hoogte ben; vind het ook wel schattig... Geen idee hoe íe het vasthoudt of hoe vaak hij er mee slaapt, maar ik vind het best hoor; hij doet maar lekker. Zolang "frutje" maar niet op de eerste plaats komt, haha... Ow ja; en uitwassen, dat is uit den boze.....
Ik ben idd de gene die slaapt met de knuffels Ze liggen aan ons hoofdeind, en ik heb er elke avond twee vast! (da's incl. mijn hubby )
En toch heeft die van mij ook geen andere knuffel... Als zijn meisjes van huis zijn slaapt hij wel minder goed... Is maar goed dat we weinig van huis zijn!
Die van mij heeft onze hond als knuffel in bed, en ja zonder ons maakt ie me gek (hij blijft bellen en smsen wanneer ik thuis ben).
Mijn hubbie knuffelt graag met mijn poesje en dat al bijna 20 jaar Oud poesje doet het nog goed sorry kon het niet laten heb iets te lachen nodig na een week griep blehhhhhhh er komt niet zo veel van knuffelen nu