Ik heb het nog nooit gezegd en zal dat ook niet doen. Wij willen beiden niet vrijen omdat 't moet, maar omdat we zin hebben en van elkaar houden. Ik weet natuurlijk wel ongeveer wanneer ik vruchtbaar ben, maar ik praat daar nooit over, dan zou zijn zin compelet weg zijn (meestal) en als ik eerlijk ben heb ik zelf ook geen zin meer als ik daar over na ga denken.
De mijne wilde eerst ook niet zo mee werken, tot ik em uitlegde hoe moeilijk je eigenlijk zwanger kan worden, dat mijn ei maar 12 uur leeft. En ik heb een progamma opgenomen van tv waar het haarfijn verteld wordt hoe het zwanger worden en de ontwikkeling van een baby verloopt. Nu hoor ik helemaal niks meer als ik meld dat we mijn ei hebben.Hij begint nu zelf over het "klussen" als we bijvoorbeeld nog weg moeten, zodat we het toch nog doen voor we op visite gaan. Ben ik echt heel blij mee, want hij is niet zo makkelijk te porren als hij echt niet wilt/ moe is. Nu beseft hij dat we er echt wat voor moeten doen als we een baby willen. Ik zou er makkelijker over denken als ik niet al zo oud was, dan heb je toch langer de tijd om te denken: ach we zien wel. bar
hoi ik meld ook niet meer wanneer ik mijn ei heb, dat werkt idd niet, maar ook als ik het niet meld komt het wel eens voor dat hij niet wil. de eerste keer was ik best teleurgesteld maar deze maand kan ik mijn ei nog niet vinden dus kijk wel wat het wordt. moet eerlijk zeggen dat ik niet het geduld heb als ik zou willen maar doe mijn best. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
ik heb vanaf afgelopen cyclus ook besloten om niks meer te zeggen. Daar komt bij dat de laatste ronde ineens 5 dagen langer duurde dan de vorige 4 (die waren allemaal even lang), dus eigenlijk weet ik zelf niet eens meer waar ik vanuit moet gaan Misschien ook wel goed voor mij, kan ik het een beetje los laten....pffff het valt allemaal niet mee!
Haha, okay het is mij als ''nieuwkomer'' duidelijk! Ik zal het beestje niet meer bij de naam noemen. Uiteindelijk wel gezellige avond gehad, maar wilde hem inderdaad niet pushen. Ik neem jullie tips mee naar de volgende keren, bedankt!
hehe wie zegt dat er een volgende ronde komt? er kan heus nog wel een "restje" zitten wachten op je ei hoor.... ken het van mijn vriendin, die heeft het weekend ervoor voor het laatst "geklust" en pas het weekend erna weer in diezelfde week haar eisprong gehad, dus er is toch een "oudje" geweest wat "klaar" stond want ze heeft nu een heerlijke dochter van dik 4 mnd
Die van mij idem. Gelukkig, want het lijkt me inderdaad heel vervelend dat je als vrouw continu 'alleen' bezig bent met het zwanger worden. Als hij gaat tegenwerken wordt het natuurlijk helemaal niks. Succes!
Die van mij is geloof ik best blij met het 'verplicht''moeten' vrijen elke twee dagen... Heb hem tenminste niet horen klagen .