Heeft iemand ervaring met het zwanger worden na een hersteloperatie van de man? Hoor graag van jullie.
Hoi, Ja ik ben zwanger geworden na de hersteloperatie van mijn man. Onze zoon is nu 2 jaar oud. In 2005 heeft mijn man na 12 jaar een hersteloperatie gedaan. (hij heeft zich laten steriliseren tijdens zijn 1e huwelijk). De hersteloperatie was in november en een maand later in december was ik zwanger. Het kan dus zeker wel. Groeten Jama
wat fijn dat je bent zwanger geworden na de hersteloperatie. Mag ik vragen waar de operatie heeft plaatsgevonden?
De operatie is in het Medisch Centrum Alkmaar gedaan. Volgens de uroloog ligt het er erg aan hoe de sterilisatie is gedaan, een goed gemaakte breuk is makkelijker te herstellen. Groetjes jama
En wat zijn de kosten hier van? En heeft je man er lang last van gehad, pijn e.d.?Ik vind het allemaal erg spannend en hoop zo dat wij ook geluk hebben.
Hoi, Helaas worden de kosten hiervan niet vergoed door de verzekering. (of je moet een toppakket hebben). Het exacte bedrag weet ik niet meer, tussen de 2400 en 2700 euro. Ik begrijp hieruit dat je man/vriend nog niet geopereerd is? De operatie is uitgevoerd onder algehele narcose. Hij heeft er een paar dagen wat pijn van gehad (nu ligt de pijngrens van de man meestal een stuk lager dan bij de vrouw). Maar als ik hem nu vraag of hij het weer zou doen zegt hij volmondig Ja. Zijn jullie al bij een uroloog geweest om over een operatie te praten? Groeten jama
HoiHoi, Mijn vriend heeft ook een hersteloperatie laten doen...en dat in het Slingeland ziekenhuis in doetinchem...we zijn hiervoor speciaal daar heen gegaan ondanks dat we in groningen wonen....ze claimden de beste te zijn? De operatie is goed gelukt...nu 4 maanden na de operatie zit het sperma op 60 procent bewegelijkhei,volgens HA genoeg om een gezonde vrouw zwanger te maken. Nu ben ik aan de beurt...ik blijk ineens geen eisprong meer te hebben...pfff :x Trouwens wij hebben de operatie vergoed gekregen via IZA deze vergoed het bij het reguliere pakket. Nu morgen eerst naar de gyn voor een folikelmeting.... liefs Annemiek