dag 10 na iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door nieuwjaar, 10 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff dames ff van me afschrijven hoor.....
    zit nu op dag 10 na iui met hormonen.
    Wat is het wachten erg zeg!
    op dag 5,6,7 heb ik buikkrampen gehad dat ik eigenlijk voor mezelf de conclusie trok tis niets geworden deze eerste ronden.....maar dag 8,9 en nu ook 10 geen krampen meer gehad het enige wat ik heb is zere bobbies maar dat heb ik elke ronden.
    toch weer een beetje hoop....:(:(
    Meiden die dit herkennen? .

2. izzy1974

izzy1974 Actief lid

5 nov 2014
    127
    0
    16
    Ik heb nu twee iui gehad.
    Na de eerste had ik op dag 6 en 7 last van het gevoel dat ik ongesteld ging worden en dat kwam weer terug drie dagen voor ik ongesteld werd
    Ook lastt van veel kwaaltjes gehad die op een zwangerschap lijken, maar helaas ongesteld geworden.

De tweede iui had ik er bijna geen last van, heel soms heel even een halve uurtje of zo door de wachtweken heen.
    Deze ronden niet echt kwaaltjes gehad, alleen de laaste vier dagen erg misselijk. ( griepje denk ik) Maar helaas weer ongesteld geworden

3. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo te lezen zegt het idd helemaal niets.
    het enigste wat ik kan doen is afwachten.....
    jij heel veel succes met je 3 e iui ik hoop voor je dat het deze keer raak is!

4. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Hey meis, er valt helaas niks van te zeggen door alle hormonen heb je allerlei kwaaltjes die op ern zwanger schap lijken. Ik zit nu op 5 dpo en heb gevoelige borsten maar kan natuurlijk door de pregnyl of utro komen :( er valt helaas niks van te zeggen. De keer dat ik zwanger ben geraakt voelde ik gewoon dat het raak was ik testte toen op dag 11 neg maar geloofde dat toen niet omdat ik het gewoon zeker wist en mijn gevoel klopte dag later positief helaas misgegaan dus nu alweer iui nmr 5 gehad. Succes nog met wachten je bent er bijna ;)

5. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel wiesss .....ik weet idd dat er niets anders opzitten dan te wachten....maar pfff wel heel lastig.
    ik denk dat ik gewoon mn ong. Ga krijgen zoals ik me nu voel.....maar afwacten.
    tjonge jij al de 5 e iui mag ik vragen heb jij het achter elkaar gedaan of ook rustpauzes? Succes met deze ronde duim voor je

6. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Uhm behalve de verlpichtte rustpauze in de zomer omdat ze even geen iui,s deden niet. De iui is2 x niet doorgegaan ivm te weinig zaad. En 2 mnd geen iui na de miskraam. Ik ben nu vanaf maart ofzo met iui krijg er 6 daarna ivf.

7. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Wat een vreselijke dagen idd! Hou moed en zoek afleiding. Hoop met je mee

Deel Deze Pagina