Mannen op datingsites....

Discussie in 'De lounge' gestart door thewiz, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.881
    19.336
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Volgens mij maakt het ook wel uit of je via een betaalde site zoekt of via een gratis site. Ik denk dat bij de betaalde sites toch meer serieuze mensen zitten. Bovendien zal daar misschien ook meer controle zijn als mensen gelijk rare berichten gaan sturen.

Mijn schoonzus heeft, nu bijna een jaar geleden, een hele leuke man ontmoet via een datingsite. Mijn broer :p Het is echt een leuk stel samen. Maar ze hebben allebei voor die tijd ook wel contacten gehad en ook dates die toch tegenvielen. Tja, als je in het "echte leven" mannen ontmoet, zijn ze ook niet allemaal leuk toch? Als je bijvoorbeeld in een kroeg staat, kom je ook vaker mannen tegen die niet je smaak zijn of opdringerig zijn ofzo. Maar je hoeft er natuurlijk maar één tegen te komen die WEL leuk is. Met die sites is het net zo. Maar bij een anonieme gratis site, zul je waarschijnlijk meer sukkels treffen dan op een site die wel wat eisen stelt aan de leden.

2. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Ik was net bij me ex weg en ik was van me aan het af schrijven op de chatbox.Ik schreef: alle jongens zijn eikels.En raakte in gesprek (discussie meer) over jongens.En na een tijd toch benieuwd naar wie die ander was.Hij heeft die dat ruim 300km gereden om mij te zien, terwijl hij me nog niet eens echt kende.

3. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.889
    905
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Daarom ben ik er maar mee gestopt.Ik zie t wel...

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Toen ik me weer in het land der levenden ging begeven zei een vriendin dat netlog wel wat zou zijn, zou ik mannen en vrouwen leren kennen....was geen datingsite, oké dan. In het begin vond ik het best grappig maar het ging al snel over m'n cupmaat en of ik m'n webcam aan wilde zetten, dacht het niet...ik had bijna op de knop 'verwijder account' geklikt toen er een nog berichtje binnen kwam en vervolgens zat ik tot laat te chatten, later te msn-en, we gingen sms-en en bellen, er volgde een afspraakje en over een kleine twee weken gaan we trouwen :D

Deel Deze Pagina