Hier heeft vl ons account aangemaakt zodat hij ideeën op kon doen voor de babykamer Hij leest nu nog bijna dagelijks op het forum maar reageert nooit.
Die van mij hier niet gezien, die vraagt meestal of ik weer op dat vrouwenforum zit.. Die van mij zit overigens nooit vaak op de computer, veel verder als op youtube filmpjes kijken komt die niet..
Ik dacht al waarom piepen mijn oren de hele tijd, maar nu weet ik waarom. Mijn kippetjes zitten te kletsen over de haan in het kippenhok! Ik weet niet wat het record aantal berichten van een man is op dit forum, maar ik denk dat ik wel dicht in de buurt kom. Ach ja... Iemand moet toch op de kippetjes letten natuurlijk en deze haan heeft wel erg veel kippetjes
Dromertje! Dat vergeet ik nooit meer! Hier leest m'n vriend wel mee met mij, maar heeft geen eigen account. Moet er niet aan denken ook. Als ik zag hoe al die vrouwen reageerden op dat ene voorsteltopic.. Mijn hemel! Normaal gesproken heeft een voorstel-topic een stuk of 5 reacties, deze had er binnen een dag al 20.. Alleen maar omdat het een man was! Nee, dan heb ik er straks een dagtaak aan om al die hysterische zwangerschapspagina-ers van mijn man af te houden.. Liever niet!
ik moest zo hard lachen om deze post dat vriendlief gewoon boos werd... hij is zijn draad van werk kwijt geraakt achja... mijn vriend kijkt nooit op zwangerschapspagina. kan m ook niet veel interesseren denk ik.
Heb jij het over kippen en de haan in het kippenhok hé. Lees ik snel je onderschrift, dacht ik dat er stond legkip.nl! Vond het zo vermakelijk, maar toen ik nog eens goed keek stond er legeknip.nl! Whaha Wat kunnen je hersenen je soms in de steek laten he! Tulpman
Hahaha! Leuk om te lezen dat er dus ook mannen zijn/meelezen/meeposten. Ik ben wel benieuwd naar wat jullie vinden van het 'gekakel' van jullie kippetjes....
Af en toe vliegen de veren uit mijn hanenvel en mijn kam schiet omhoog van wat ik hier allemaal lees.