Een meisje van negen jaar is deze week in Brazilië moeder geworden. Keizersnee De geboorte moest in een ziekenhuis gebeuren via een keizersnee, omdat het bekken van het meisje nog te klein was. Volgens de artsen in het ziekenhuis beseft het meisje nauwelijks dat ze moeder is; ze speelt in haar kamer nog met poppen. Extreem De wel erg jonge moeder is lid van een stam in het Amazonegebied. Daar komen zwangerschappen op jonge leeftijd wel vaker voor, maar zelfs voor die begrippen is negen jaar extreem jong. De Braziliaanse politie onderzoekt nog of er sprake is van een verkrachting. Bron; www.rtl.nl Gaan ze onderzoeken of het om een verkrachting gaat, nou, ik kan je vertellen dat ik bijna wel voor 100% zeker weet dat het niet geheel vrijwillig is gegaan, hoor igg, tjonge, jonge!!! Echt vreselijke berichten vind ik dit zeg!
Wat zielig zeg. Wie durft dit nou op zijn geweten te hebben, wat een dieren zeg. Alleen vind ik het wel raar dat ze een kamer heeft en poppen en lid is van die amazone stam. Meestal leven die toch in het bos met niets om zich heen en ook nog half naakt???
Nou, als het meisje nog met poppen speelt op haar kamer, en niet beseft dat ze moeder is geworden, dan kan ik me niet voorstellen dat er sprake kan zijn geweest van vrijwillige sks!! Wat een stelletje idioten zeg! Dit is gewoon pure kinderverkrachting!! Ik kan me daar zoooo kwaad over maken, hè!
schandalig gewoon! kan me ook niet voorstellen dat een kind van negen daar om vraagt, bah, mindere mensen als dat moeten nog geboren worden!
hier krijg ik echt de kriebels van, hoe ziek in je hoofd moet je zijn om een "kind" van 9 zwanger te maken. :x
Jeetje wat erg zeg! Mijn dochter wordt over een half jaar 9. Kan me hier dus werkelijk helemaal niets bij voorstellen...
o my god zeg...arm kind,die weet ook niet waar ze het zoeken moet... En de gene die haar zwanger gemaakt heeft moeten ze gelijk ff zijn *** er af snijden...heel langzaam,zonder verdoving!
Jeetje, een kind met een kind, lijkt me geen ideale situatie, men lieve god dat kind had dus al sex rond haar achtste, ik moet er niet aan denken. poeh poeh