Vraag over babykamer

Discussion in 'De babyuitzet' started by blondi, Jan 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Ik kwam vandaag een babykamer tegen :)
    Heb elk kamertje op de site van babydump en babyhuys etc gezien en ik ben er nu dan wel heel vroeg bij maar ik vind hem echt zo leuk!! Aangezien het volgens mij maar een tijdelijke aanbieding is (misschien zelfs alleen deze week) ben ik bang dat ik over een paar weken te laat ben.

Maar nou kan ik me herinneren dat ik ergens had gelezen dat het handig is als je je voeten onder de commode kwijt kunt ivm je rug?
    Is dit nou echt belangrijk of meer gewoon een handigheidje?

Bij het ledikantje en de commode is het gewoon tot aan de grond dicht. Dus ik zal met m'n zwemvliezen tegen de commode aanstaan. Persoonlijk lijkt het mij niet vervelend maar ik heb dan ook helemaal geen ervaring met 'commode-staan' :)

Dit is het kamertje;

2. Black Angel

Black Angel Actief lid

Jul 23, 2008
    221
    0
    0
    heb hier helaas geen ervaring mee... maar bij het aanrecht is het bij ons ook tot onderaan toe dicht.,.. en daar kan ik ook gewoon goed aan werken... denk dat dit een beetje hetzelfde principe is... denk dat als je het een mooi kamertje vind... je dat gewoon moet doen... anders even in de winkel ervoor gaan staan en kijken of het lekker staat

groetjes

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Oh! zeker leuk kamertje zeg!
    Toch zou ik met bestellen wachten tot na echo.. en heel goed nadenken over evt aanbetalingen (kijk faillisement Babymax)

Op zich kan een dichte commode geen kwaad, het gaat prima! maar voor je houding is het inderdaad fijn als je voeten er wel onder gaan.. Dit is heel persoonlijk!

4. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    meestal zijn die "tijdelijke" aanbiedingen gewoon lokkertjes.. en duren ze heel lang. vooral als ze op meerdere winkels voor die prijs aangegeven worden. misschien ff kijken in oude boekjes wat ze toen koste.. dan kan je ook vaak wel schatten of t wel of niet tijdelijk is.

maar denk niet dat een dichte commode een probleem is. zolang sta je er nu ook weer niet achter. anders keertje testen.

5. Que

Que Niet meer actief

Het is een leuk kamertje al zou ik er persoonlijk niet voor gaan.

Ik vind rietenmanden stoelen en banken van die stofnesten wat je er lastig uitkrijgt.

Ook zou ik nog even wachten tot na je eerste echo met bestellen.

Succes!!

6. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Bedankt voor jullie reacties, zijn allemaal nuttig.

Onze keuken is ook dicht.. ook nooit problemen mee nu je het zegt.
    Ik vond het ook wel erg snel om al een kamertje te kopen, hij is van Leen Bakker en daar hebben ze eigenlijk nooit babykamertjes voor zover ik weet.
    Zouden ze in de winkel eerlijk antwoord geven als ik vraag of ze hem standaard hebben?

Ik heb met 8,5 week een echo gehad waar het hartje klopte en hij/zij het heel goed deed, vandaar dat ik me daar eigenlijk niet zo druk meer om maak. De kans op een verkeerde afloop schijnt dan nog maar 5% te zijn die je de gehele zwangerschap houdt.

7. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Wat grappig dat je dat zegt! Ik ben echt een poetsmiep en 1 van de eerste dingen die ik dacht was STOF!! ;)
    Maar ze stofzuigen of eventueel andere mandjes op den duur zou dan misschien een oplossing zijn.

8. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Geen idee of dat lastig is, maar volgens mij is er altijd wel wat. Bij ons is de commode eigenlijk wat te hoog voor mij...ik ben 1.74m dus daar ligt het niet aan, maar op een of andere manier sta ik altijd op mn tenen als ik een luier verschoon. :(

En ik vind het niet te vroeg hoor, als je een leuke aanbieding tegen komt van het kamertje wat je echt mooi vind zou ik het gewoon doen. Je wilt toch graag kinderen? Stel stel STEL dat dit nog mis gaat (zoals je al zei is de kans heel klein na zo'n goede echo) dan komt het later vast nog wel van pas. Maar daar gaan we niet vanuit, want dit gaat gewoon goed ;)

Bij veel babywinkels is het trouwens zo, dat mocht het onverhoopt toch mis gaan je alles kosteloos kunt annuleren of zelfs kunt laten ophalen. Met aanbetalingen zou ik idd wel voorzichtig zijn tegenwoordig.

9. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    In het begin doe ik misschien nog een half uur over luier verschonen maar na een aantal weekjes niet meer hoop ik ;)

Babymax topic heb ik inderdaad uitgebreid meegelezen. Het zou je maar gebeuren zeg, dag zuurverdiende geld!

Het kamertje is van Leen Bakker, daar durf ik wel een aanbetaling te doen. Maar we gaan ook nog bij een babyzaak ernaast kijken, een franchiser, dus daar zal ik zeggen wat ik het babymax topic stond 'een aanbetaling is niet meer van deze tijd' :D

10. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    o als t leenbakker is en je vind m echt zo gaaf.. zou ik zeggen meid. gewoon doen!
    leenbakker heeft idd niet altijd standaard de kamertjes..

dus dan gaat mijn verhaal niet op.

11. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    toch bedankt meid! ;)

ga vanavond even uitgebreid kijken.. en zoiezo nog een nachtje over slapen.. :) jullie horen het nog wel hihi

12. dnise

dnise Fanatiek lid

Feb 16, 2010
    1,819
    0
    0
    regio rotterdam
    dat kamertje is zooooooo cute!!!!

wij hebben er ook voor gekeken!! maar wij zijn alle 2 erg lanG! en vonden de commode toch iets te laag voor ons...

achteraf stom want je hebt er zo 4 poten ondergezet!.. heb je gelijk ruimte voor je zwemvliezen ;)

hahahaha

Share This Page