Misschien een beetje een stomme vraag om hier te stellen... Maar ik wil voor mijn vriend een scheerapparaat kopen voor kerst. Dus hier mijn vraag: Wat voor scheerapparaat hebben jullie mannen?En hoe tevreden zijn zij er over? Alvast bedankt!
Mijn man heeft een Philips scheerapparaat. Namelijk deze: Philips - 8200 series Elektrisch scheerapparaat met batterijniveau-indicator - HQ8260/17 - 8200-serie - Scheren (mannen) - Persoonlijke verzorging Hij was niet heel goedkoop, ik geloof rond de 140 euro. Maar hij vind dat hij heel lekker scheert. Daarnaast zit er bij dit scheerapparaat ook een zelfreinigingsapparaat.
Ik zal zeker je man zelf vragen wat hij prettig vind. Mijn man wil namelijk alleen maar een Braunn apparaat. Vind die scheerkoppen van een philips niks. Een scheerapparaat is wel erg voorkeur afhankelijk denk ik hoor. ik zou zoiets niet op eigen houtje durven kopen.
Idd zo iets wilde ik ook zeggen. Jaren geleden kocht ik een apparaat voor vriendlief en die was er totaal niet blij mee. Die bleef toch liever met de handscheren met scheermesjes. Sommige mannen vinden dus z.n scheerapparaat helemaal niks. Dus eerst iets in die richting uit gooien van waar scheer jij je het liefst mee vriend/manlief
Heb ik geluk dat mijn vriend zo gemak is Hij wil ook een scheerapparaat met kerst maar van wat ik begrepen heb interesseert het hem niet erg veel wat voor 1.. ik had er 1 van braunn gezien, denk dat dat m wordt
Mijn man scheert zich al heel zijn scheerleven met een mesje. Nu wilde hij graag een scheerapparaat en heeft zich laten verleiden door de Braun Cruiser4 reclame. Maar dat is het dus totaaaaaaal niet, weggegooid geld. Mesjes scheren vele malen gladder en als je dat eenmaal gewend bent, is het moeilijk om over te stappen naar een scheerapparaat. Je moet echt je verwachtingen bijstellen als man zijnde als je je electrisch wil gaan scheren...
Dat mesjes gladder scheren is niet altijd waar. Mijn man houd altijd stoppels en wondjes over na t scheren met een mesje. Met een scheer apparaat is hij superglad.
mijn man deed het altijd met een mesje dus ik dacht koop zo'n apparaat voor hem. hij vond dat het niet glad genoeg, dus maar weer geruild
Oké! Bedankt voor jullie reacties! Mijn vriend scheert zich nu met scheermesjes, maar heeft het al een tijdje over een apparaat. Hij weet dus ook niet wat nou een goeie is. Wat ik gelezen heb qua revieuws zijn de Philips dingen volgens mij nog het beste. Ik heb nog eventjes de tijd
Dus je hebt t scheerapparaat geruild nadat je man t heeft gebruikt? Ik wil ook een scheerapparaat kopen voor manlief, waarschijnlijk dus een Braun als k t hier zo lees.
Zou ook een Braun doen dan.. of natuurlijk gewoon een lading scheermesjes, anders blijft het toch een beetje prikken hihi.
Niet aanvallend bedoeld hoor maar jij zou toch ook geen scheerapparaat willen hebben waar iemand anders zich al een keer mee heeft geschoren? Ik vind t dat dus niet hygiënisch. Ik begrijp jou ook kant ook wel hoor want wat moet je met een apparaat dat niet aan je eisen voldoet.
Ik vind mijn man woest aantrekkelijk als hij zich met mes en schuim staat te scheren dus zo'n apparaat komt er hier niet in !
Nou, ik vind het eerlijk gezegd nogal ranzig om dat soort artikelen na gebruik nog te ruilen, gadver zeg Je kan toch zelf ook bedenken hoe goor het is om een scheerapparaat te gebruiken dat al door een ander geprobeert is? Jakkes Bij mijn man beviel het dus ook niet, maar ik heb er niet eens aan gedàcht om hem dan maar weer terug te brengen. Zonde van het geld ja, maar dat is het risico als je dit soort artikelen aanschaft... Mijn man vond de Braunn dus niets, mijn vader heeft al jaren Philips en is daar zeer tevreden over...Moeilijke keuze hoor, voor die mannen..Het is zo persoonlijk wat fijn werkt. De 1 stelt andere eisen als de ander. Ik zou zoiets dan ook echt door mijn man zelf uit laten zoeken, ipv dat ik dat doe. Is het dan niks, kan ie je ook de schuld niet geven
Ja hier ook, ben ook blij dat het weer gewoon mesjes zijn geworden (alhoewel, die krengen zijn dùùr:x)