Heb afgelopen decmeber in de uitverkoop een mooie grote kerstboom gekocht echt MEGA. 2.40 hoog en onderaan 1.90 diameter. Had zelfs allemaal ballen gekocht van die ballen waar je normaal voorbij loopt als je het prijsje ziet. Maa hoe moet ik dat ding nou toch neer gaan zetten??? Ben eind januari uitgerekend zie het al voor me met mn toeter. Of als een dictator op n kruk NEEEE naar rechts nee iets hoger.... Hoe hebben jullie dit gedaan?
o joh je kan het toch gewoon samen met je man doen? Wat jij kan doe jij en wat je niet kan doe je samen???
Nouja druk druk zie er tegenop Normaal doe ik het echt alleen is nooit gezellig hoor als ik dat ding neerzet. Maar moet er toch aan geloven vrees ik anders zit er alleen in de onderste rand wat
Je bent zwanger... niet invalide Zal misschien niet even vlot en snel gaan als zonder buik maar als je echt wil lukt je veel... Zou me daar echt niet druk om maken
De meeste vrouwen kunnen gelukkig nog heel veel doen hoor ookal ben je hoogzwanger. Heb met 40 wk en een paar dagen gewoon nog ramen gelapt op een trapje bijvoorbeeld (nesteldrang haha) Kerstboom opzetten moet ook nog wel lukken hoor!
Dat gaat best nog wel lukken hoor, heb vandaag de ramen ook nog gewoon gelapt, en die zijn ook behoorlijk hoog. Met een huishoudtrapje en een zeer langzaam tempo kom je er vanzelf!
Hoi hoi, Ik was met de 1ste op 2de kerstdag uitgerekend. Heb de boom toen samen met mijn moeder opgezet. Moet wel zeggen had een kleinere boom ...hihihihihi.. Gewoon de boom samen opzetten en kan of wil niemand je helpen neem dan gewoon je tijd er voor. Dan komt het allemaal goed een zwangere vrouw kan heeeeel veeeeel en zeker een kerstboom opzetten Ik ben ook rond eind januari uitgerekend en er komt zeker weer een kerstboom. Een kerst zonder kerstboom is voor mij geen kerst Groetjesss Jetje
haha joh dat komt wel goed.. Wat wel mijn gedachten al gepaseert heeft is waar ga ik hem laten.. Zeg maar dat ik moest gaan beslissen waar mijn bed komt. kans is aannemelijk dat ik in het ziekenhuis raak vanwege mijn gevoelige baarmoeder/harde buiken neiging en dat ik wel weer terug mag maar met volledige rust en dan is het wel handig als de mensen om je hen weten waar je bed moet... We zijn dit jaar verhuisd naar een huis met een andere indeling. Dus ik heb tegen die tijd een bed staan in de kamer en wil de box er ook in hebben vanwege een paar eigenwijze katten die weer even moeten leren dat dat lekkere zachte plekje NIET voor hun is.. Dus dat word nog een leuke..is altijd even zoeken in een nieuw huis hoe maak ik de meeste ruimte, we zien het wel en anders worden het 2 kleine boompjes in onze breede vensterbank..
Joh. als je eind januari bent uitgerekend zet je eind november/begin december de boom neer. dan ben je 7 maanden zwanger. Ik stond vorige keer met 37/38 weken zwangerschap nog gewoon de ramen buiten te lappen op een trapje, dus zou me er echt helemaal niet druk om maken. (en ook ik ben eind januari bevallen)
Wahahah, nee joh, niet druk om maken zeg! Ik ben met 40 weken nog naar een concert van blof geweest, waar ik de hele avond moest staan! En ik was afgelopen januari uitgeteld, en ook hier heeft gewoon een kerstboom gestaan hoor. De piek, dat lukte me niet, maar dat was zo opgelost door manlief! Succes, en het glas is niet half leeg, maar half vol he
Hahahahaha Je bent echt niet invalide hoor Behalve als je bijvoorbeeld extreme bekkenklachten hebt. Maar ach, dat zie je dan toch wel weer?
Haha! Ik ben 9 december uitgerekend. Ons huisje is, beneden te klein voor mijn eigen kerstboom en de box. In ieder geval als ik het niet bomvol wil hebben staan. Dus dit jaar ruil ik van boom met mijn schoonzusje. Die vond die van mij altijd al zo mooi dus nu heeft ze mazzel!
Zoals je ziet... heb ik twee januarikindjes... was bij dochter 1-1 uitgerekend... dus 2x het kerstboomgeval meegemaakt..... ik heb gewoon de ballen op ooghoogte de boom gehangen.... EN we hadden maar een halve boom opgezet vorige keer... ivm de box.... en ruimtegebrek... een halve boom zal je denken, maar als je hem tegen en muur zet.... zie je dat dus echt niet... (moet je wel een booom met losse takken hebben...) dus hoef je maar een halve boom op te tuigen... en de achterkant zie je niet... het is dus mensen die hier kwamen helemaal niet opgevallen... pas toen we het zeiden...
Haha dat je je daar al druk om kan gaan maken!!! Ik ben 14 december uitegerekend en weet zeker dat er gewoon een kerstboom komt ...en niet eind nov. maar gewoon na de Sinterklaas. (weet alleen niet of er roze of blauwe ballen in komen )
Moet echt wel lukken hoor (wanneer je verder geen afwijkende klachten hebt). Heb met 36 weken nog een Ikeakast in elkaar gezet met een rondrennende peuter, terwijl er op het formulier stond dat je het met z'n 2en moest doen