Hoi Dames, Ik ben nu 10 weken zwanger en merk dat mijn broeken strakker beginnen te zitten. Maar niet vanwege mijn buik, nee vanwege mijn kont. Was gister kleren aan het passen en moest een maat groter . Nu vroeg ik me af of nog meer mensen hier last van hebben en of het aan mij ligt of aan de zwangerschap. Ben nog geen kilo aangekomen, het lijkt mij dus niet dat het daaraan kan liggen. Groetjes Jannique
helaas is mijn zwangerschap ook zo begonnen. ik viel ook eerst af (4 kilo). Ik hoop dat mijn achterwerk na de bevalling ook weer slinkt
De vorm van je lijf kan wel veranderen, dus het kan dat er ergens anders iets af is en op je kont erbij zit. Het kan ook vocht zijn wat je vasthoudt, dat je bv een kilo vet kwijt bent en 2 kilo vocht rijker. In ieder geval kan je er weinig aan doen, gewoon gezond blijven eten. Elk lichaam reageert op zijn eigen manier, je hebt het maar te accepteren helaas. En gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk!
Het zijn ook je heupen die iets breder worden.. Heel normaal. Al verschilt het per persoon hoeveel last ze er van hebben. Ik had ook ruimte nodig voor al het gas in mijn buik..
Hoi dames, mijn kont is helaas ook flink gegroeid in de zwangerschap. Da's nog niet zo erg je komt toch aan, alleen is mijn zoontje nu al een half jaar oud en die kont heb ik nog steeds Hopelijk komt het nog weer goed.
Bij mijn 1e zw kreeg ik een vollere kont, na bevalling ging die er zachtjes aan weer af en nu bij deze zw heb ik em ondertussen ook weer gekregen en ga er van uit dat deze straks ook weer slinkt