Toen ik gisteravond in bed lag, stak er iets hards een stukje uit m'n zij. Ik legde m'n hand erop en toen begon het te schoppen. Kan dat wel, dat je baby zijn voetje zo hard in je zij duwt, dat je hem aan de buitenkant kunt voelen en zien? Ik kon het zelfs een beetje vastpakken. Meer mensen met zulke ervaringen?
Ja hoor, dat heb ik ook. Voel ik ook ineens een hieltje uit mijn buik komen, die kan ik dan ook een soort van beet pakken. Dus geen zorgen maken.
Volgens ij kan dat wel hoor. Ik voel het al goed trappen en kan mijn buik al zien bewegen als ze trapt. Ik zie nog niet een voetje ofzo uitsteken maar rond deze tijd kan dat volgens mij al wel gebeuren. Prachtig lijkt me! Geniet ervan
Goh, wat grappig zeg, dat dat echt kan. Het was echt heel apart, alsof er echt maar een heel dun vliesje zat tussen haar voet en mijn hand. En als zo'n voet dan ook nog begint te bewegen... een heel bijzondere ervaring.
Ik had dat met het hoofdje! De beeb lag precies met het hoofdje onder mijn ribben en kon dus echt een aai over het bolletje geven hahaha
Ik kon rond de 30 weken soms gewoon een armpje vast houden omdat hij er goed voorlach en ik heb ook een keertje een handje met vingertjes gevoeld helemaal de laatste week!(was niet super duidelijk maar je kon het gewoon zien aan de vorm die in mijn buik kwam te staan!)
kan heel goed, heb ik ook heel vaak, dan strekt ze even de beentjes denk ik, nu begint het wel gevoelig te worden omdat ze het steeds op hetzelfde plekje tegen mijn ribben aan doet, dan kan ik haar voetje zo zachtjes wegdrukken, heel apart, ze ligt al weken met haar kontje links en die voel ik dus altijd
grappig dat je dit zegt, ik ben ook bijna 27 weken en vannacht voor het eerst het voetje gevoeld van de buitenkant. daarvoor zag ik mn buik wel bewegen maar herkende ik er nog geen voetje uit. geweldig toch! mijn beebje lag overdwars, want ik voelde zijn voetjes aan de rechterzijkant en aan de linkerzijkant voelde ik ook bewegingen,maar dan minder sterk, ik denk dus de handjes of elleboogjes! gister las ik in een boek dat rond deze tijd de voetjes 5 cm zijn (lief!) en dat je dat aan de buitenkant kan voelen! geniet ervan meid!
Hier komt dat ook regelmatig voor haha! Heb er vann8 zelfs over gedroomt, egt heel raar.. In mijn droom was ik in de laatste week van me zwangerschap en de kleine stak zijn voet zo ver uit dat je aan de buitenkant gewoon het hele profiel van het voetje zag met teentjes en al haha!
mn vader vertelde dat hij vroeger regelmatig mijn hieltje vast pakte en dan trok ik hem weer boos terug. wel leuke verhalen. moet je zeker opschrijven.
ja hoor dat kan is overigens wel leuk om te zien de kleine van mij draaide elke keer met koopie zodat je die helemaal zat lag in stuit dus wist wat het was
ja dit kan zeker wel hoor. ik zie al vanaf 20 weken zo nu en dan wat uitsteken. denk zelf dat dat toen nog een kontje was maar nu zie ik echt soms een cm of 5 uitsteken en dus een voetje of de hiel van het voetje. als ik er op druk schiet het ook zo weer weg haha. ik kan ook al echt me me zoon spelen erg leuk. als ik me hand op me buik leg begint hij er tegen te trappelen of te duwen en als ik me hand beweeg probeerd hij het te volgen. geweldig.
Hier komt zijn voetje ook een paar keer per dag mijn zij uit steken. Van de week zag ik zelfs de zijkant van zijn handje bij mijn navel Echt heel appart.
geinig is dat of niet. Soms dan zie ik een hele grote bobbel, maar ik durf er niet zo goed aan te komen....moet altijd wel lachen als ik er naar kijk. Vanmiddag ging hij draaien terwijl ik aan het wandelen was met de hond....dat was minder....een hoop poehaa daarbinnen een mijn buik ging alle kanten op. Vroeg me af wat hij aan het doen was. Bleek later vanmiddag bij de verloskundige dattie om z'n as gedraaid had, lag met zijn rug aan de andere kant, gelukkig nog wel met z'n hoofd naar beneden.... Geniet van jullie beep! Meeuw
Hier ook heel wat voetjes beetgepakt. Ook wel eens een heel been gezien, echt zo'n "lange" vorm over m'n buik. En ik heb 1x z'n hoofdje beetgehad, dat liet de verloskundige me voelen toen ze controleerde of hij al ingedaald was. Erg bijzonder....
Ik voel elke beweging heel erg goed, en zie iedere beweging ook goed (andere mensen ook, die staan vaak vol verbazing te kijken dat het zo goed zichtbaar is door mijn kleding heen) Voetjes vastpakken, billetjes vasthouden (haha!dat deed mijn dochtertje ook altijd, haar billen omhoog duwen) Het is hier zo ongeveer 24/7 feest in mijn buik..denk zelf da ik de kleine dan ook voel bewege in haar slaap, want voel iedere ieder zeker wel beweging. Lekker van genieten, al ihet soms ergpijnlijk, tenminste hei wel :d Maar ik geniet vlop hoor