Mannen van mars..... HELP *zucht*

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MijnKleine, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik vind het wel heel vertederend als ik zo lees dat je vriend het zo snel oppikt...dat zegt toch al een hele hoop!

Net belt mijn ventje me op, ik zit op m'n werk en hij had de ochtend vrij genomen. We gaan volgende maand verhuizen, en ons huidige appartement is nog niet verkocht. we zijn druk bezig het nog wat te pimpen (vers verfje enzo) voor de open dag overmorgen. Dan belt ie effe om te zeggen hoe veel hij al gedaan heeft, zodat ik de rest van de dag wat rust in m'n hoofd heb en weet dat er niet veel meer hoeft te gebeuren als ik vanavond thuiskom. Zo lief!

Ze leren het nog wel eens, die mannen van ons :)

2. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Ahh Miffy77, ze hebben dan wel een grote mond, kunnen soms lomp zijn en hebben niet altijd dat oog voor detail en zijn niet altijd even subtiel. Ze hebben wel een klein hartje :)

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ach mannen.....Die van mij werd thuis flink verwent en had dus 2 linker linker handen betreffende alles wat met huishouden e.d te maken had. Gelukkig is dat wel bij aan het trekken maar soms moet je een man gewoon man laten zijn denk ik. Ze doen het toch nooit op jou manier en goed.
    Ik was eerder ook altijd zo'n poestfriemel maar toen ik reuma kreeg ben ik mezelf echt behoorlijk tegengekomen. Je moet zelf ook een beetje losser worden, het hoeft niet perse iedere dag kant en klaar te zijn. Relax, geniet van je zwangerschap en als het niet gaat dan gaat het niet. Aan jezelf denken meid!

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ach jee..mannen hahaha ze blijven mannen no mather what.. de mijne doet wel heel erg zijn best maar in mijn ogen is het nooit goed dus ik moet eerlijk toegeven dat het aan mij ligt. het is zelfs zo erg dat ik sta te kijken als hij de afwas doet en steeds zeg neeheeeeee niet zoo maar zooooo! de was mag hij niet doen van mij. hij mag wel afstoffen e.d maar als ik dan ergens nog stof zie dan krijg ik het al warm van binnen en denk ik zie je..hij doet he tniet goed bij mij zou dat noooit gebeuren en dan ga ik het nog eens een keer allemaal afstoffen. als hij heeft afgewassen en ik was er niet bij ga ik stiekem alles controleren of dat het wel goed schoon is.

boodschappen doe ik ook het liefst zelf anders koopt hij de verkeerde merken. smaakt precies hetzelfde als die we normaal gebruiken maar toch..zuchhtttt nee ik doe het huishouden zelf wel al wordt ik er soms strontziek van.

arme vent van me...hij doet zijn best maar het is in mijn ogen niet goed genoeg.

5. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Sterre82, oh maar ik laat hem ook wel man hoor :) Maar een schone man is ook nog wel een man vind ik. Beetje rommel oké, maar ben niet van plan alles voor mijn gevoel in het honderd te laten lopen omdat hij niet wilt poetsen ;) Gelukkig zet hij zich nu ook echt in (is nu zelfs behang af aan het halen voor de babykamer, de vorige keer heb ik dat overal gedaan :D )

Lennylen, wooohhh haha, jij bent nog erger als ik.. Alhoewel, ik ook die neiging heb, maar mezelf toch wel heb leren beheersen hihi. Maar eens af en toe extra verwennen die vent van jou ;)

Mannen hebben het niet makkelijk haha!

6. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    Zo dit is heeel herkenbaar! Ik ben wel een ruimer, maar niet echt een poetser.. T is niet goor ofzo hoor hier in huis maar ik vind het veel leuker om in mijn vrije tijd het gezellig te maken en stylen en inrichten enzo in ons huisje... mijn man is zoo netjes erfenisje van zn moeder :confused: Dan pakt ie zelf een doek of een dweil terwijl ik op apegapen op de bank lig na het werk en dan voel ik me zo slecht! :oops: maar ja die energie... daar is bar weinig van over als ik thuis kom uit mn werk :(

Deel Deze Pagina