Mannen vinden dit Belachelijk!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MIss X, 21 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Jij ook heel veel suc6 meid!

2. Ja ook hier een enthousiaste forum muts! Mijn man vindt het allemaal prima en leest af en toe mee. Hij vind het wel grappig en hij hoeft mijn gezeur niet zo aan te horen. Dat moeten jullie nu :)

Ik was zelf eerst sceptisch over een forum, snapte niet wat je daar mee moest en hoe het werkte, hihih toch gelukt en binnenkort open ik een afkick clinic voor fourm-verslaafden! :) :) :)

groetjes Sophia

3. tanja8

tanja8 Niet meer actief

HAHA die van mij vind het wel grappig.
    dan Kom ik thuis en dan zegt ie... moet je niet op je forum?
    haha nou ja er is zo veel info en hij vind het ook wel interesant als ik wat vertel:)

4. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hahahaha , mijn mannetje vind het allemaal wel best .
    Hij is zelf dvd verslaafd ( en met name de dvd`s van de serie 24 ) dus als ik hier zit te tikken kan hij lekker kijken .
    Dus nee , hij vind het niet erg of zo .
    Belachelijk vind hij het ook niet , maar snappen ook niet .
    Intressant zal het voor hem pas worden als ik daadwerkelijk zwanger ben ;)

Groetjes Joyce

5. bono

bono Actief lid

9 nov 2006
    107
    0
    0
    produktiemedewerker
    kampen
    die van mij weet dat ik hier altijd ben ik vertel hem ook wel veel dingen wat ik lees ;)
    als hij het zat is roept hij wel even naar boven maar dat mag ook want ik weet dat ik vaak achter de computer zit
    en hij is mijn rem

groetjes daisy

6. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Mijn mannetje vindt het prima.
    Is soms zelfs ook nieuwsgierig wat er allemaal op de site staat...!

groetjes Marie

7. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Die van mij weet het ook, af en toe lees ik een stukje voor.

Hij vindt wel dat ik er niet veel bezig moet zijn, maak mezelf ( en hem) alleen maar gek.

Ik probeer een beetje te minderen en dat lukt aardig.Op het werk kan ik zowieso weinig tot nooit en s'avonds ben ik meestal moe.

8. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Heerlijk hoor, zo'n forum als deze. Ik moet zeggen dat ik niet heel actief ben wegens o.a. tijdgebrek, maar ik lees veel mee en haal veel tips uit alle topics.

Mijn man leest nooit mee maar hoort mijn verhalen aan....

9. Mama Lianne

30 aug 2006
    26
    0
    0
    Nou dan kan ik je man een hand geven want daar ben ik ook helemaal aan verslaafd :D alleen jammer dat ik seizoen 5 nu af heb met kijken en er geen seizoenen meer uit zijn....

verder ben ik natuurlijk ook verslaafd aan het lezen hier op het forum (kijk maar naar de klok :S) m'n vriend vind het verbazingwekkend eigelijk ook allemaal wel interessant, k vind het wel leuk !

10. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Mijn vriend weet ook dat ik hier zit en op andere fora ook. Hij vind het niet gek of vervelend ofzo, maar verbaasd zich er wel over dat ik daar mijn tijd in wil steken. Maar misschien is dat idd wel wat vrouwen vrouwen maakt, dat ze ervaringen uit willen wisselen enzo. Hij is wel geinteresseerd in dingen die ik hier heb gelezen en die voor mij/ons van belang (kunnen) zijn (in de toekomst).

Dat het forum zo groot is maakt 't wel lastig alles bij te houden, ik probeer er wel op te letten niet teveel tijd hier door te brengen.
    Gelukkig hebben wij allebei een eigen computer, dus niks geen gedoe over dat de ander op de computer moet, da's handig.

En mijn vriend zit zelf ook op een forum over wat anders, wat hij leuk vindt. Hij brengt er alleen minder tijd door, maar uiteindelijk moet je dat, tot op zekere hoogte, ook gewoon zelf kunnen bepalen, toch?

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Mijn vriend weet ook dat ik hier zit... hoef ik hem er niet mee lastig te vallen ;)

Omdat het hier met zwanger worden niet gaat, zoals het hoort te gaan, heb ik hier echt wel veel info vandaan gehaald. Toen ik naar de gyn moest, was dat best handig, kon ik nog allemaal belangrijke dingen aan hem vragen. (waarvan hij weer zei, hoe ik aan die informatie kwam en hij vond maar dat ik niet zoveel meer op zo'n forum moest zitten hihi)

12. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Mijn mannetje is ook op de hoogte, hij laat me lekker m'n gang gaan...vindt het allang best dat ik hem er niet mee 'lastig' val. Af en toe vertel ik wat en dan moet hij wel lachen wat er hier allemaal tegen elkaar en vreemden wordt verteld.

Ik vind het forum zelf wel heel groot....moeilijk alles bij te houden. Dus ik beperk me even voornamelijk tot het stukje 'zwanger worden'.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha kerols.... :rolleyes:
    Die van mij wordt af en toe ook helemaal gek van me.... Of ik zit op deze site, of op marktplaats te koekeloeren.
    Kan ook geen babywinkel voorbij lopen of ik sleep hem mee. En we hebben hier ook nog babypark Kesteren zitten ( echt onwijs groot! ) waar ik maar al te graag omloop :)

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Soms zit ik hier terwijl de tranen me over de wangen stromen...(van de humor) dan weet hij al op welk forum ik zit ;)
    Ik kan hier ontzettend mij ei kwijt, bijna letterlijk...
    Vooral het onderdeel waar ik dan het meeste kom (zoals iedereen zijn eigen favo heeft). Daar zitten zulke lieve meiden, het is net of je ze al langer kent dan je eigen vrienden. Gewoon omdat je veel meer met ze deelt. Ik kom hier graag en mijn man vindt het prima. Ik lees dus ook wel eens stukjes voor en uit ook mijn irritaties (jah, die moet je ook kwijt ;)). We kunnen elkaar veel leren en dat is voor mij eigenlijk het belangrijkste. Als je wel eens hoort hoe dat vroeger moest...stiekum stiekum. Ik ben tegen taboe's zeker op het gebied van zwanger worden (en juist niet zwanger worden).
    Meiden....het is een en al verslaving ;)

15. Emel

Emel Lid

11 dec 2006
    73
    0
    0
    Hij lacht mij uit dat ik hier lees. Dan vraagt die wat ben je aan het doen dan zeg ik ja ik heb een berichtje gekregen van zus ze vraagt dit en dit aan mij. Dan zegt hij ben je nu een dokter geworden ofzo :)

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee, ervaringsdeskundige ;)

17. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Nou mijn man vind het prima! Ik kom dan soms weer met iets wat we niet wisten en dan vind hij het ook wel interessant. Het is alleen niet handig dat ik de site nou net vorige week heb ontdekt aangezien ik aan het afstuderen ben! Ben meer op dit forum aan t lezen dan in de boeken! :(

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Die van mij is er net zoveel mee bezig als dat ik ben,alleen snapt hij niet alles: "Een cyclus van 30 dagen? Wat is dat" en dan moet ik alles gaan uitleggen. Hij vind het meest interessants wanneer we gaan klussen (man eigen denk ik ;) haha), hij roept nu ook steeds: "Wanneer gaan we klussen?" haha.

Hij vind het helemaal niet erg en zegt nu ook iedere keer: "Neem je netjes je foliumzuur in?".

19. Mijn man vindt het prima dat ik hier zit, al rolt hij wel eens met zijn ogen als hij vraagt wat ik aan het doen ben :D hij weet het al voor hij het vraagt...
    hij leest niet mee, alleen het filmpje over zwanger worden heeft hij bekeken..
    was ook zo leuk... :D
    hij weet wel steeds meer omdat hij toch wel wil weten waar het over gaat...
    en vraagt nu toch iedere dag hoe mijn temp was (en wat betekent dat dan? :) )
    maar zelf vind ik het gewoon fijn om ergens mijn hart te luchten...

thanks meiden!
    rensie

20. Niet meer actief

Mijn vriend vind 't allemaal heel interessant en leest graag mee! (Vooral randjesfietsen enzo...)

Soms wil hij ook wat posten en overweegt zelfs om een eigen account aan te maken.

Is er niet de mogelijkheid om een 'mannenhoekje' te creëren?

(Kunnen wij stiekem meelezen, hehheh... Lijkt me heeeeeel interessant!)

Deel Deze Pagina