Uhm hoi Dames, Hier dus het vriendje van Heidiii, niet die van onder de stoeptegel. Eigenlijk net zoals mijn voorgangerster haar vriend vindt ik het ook best interessant. Heb zelf een kinderwens al jaren maar ben eigenlijk een onbenul voor wat me staat te wachten. Ik lees 'iets te' regelmatig mee met Heidi en we praten ook over de topics. Sommigen maken me angstig en andere maken me juist weer ongeduldig. Vraag mij af of de mannen die het onzin vinden er al open voor staan of dat ze nog huiverig zijn. Ben zelf ook nog steeds beetje huiverig maar hey als het ff kan mag ze van mij morgen al zwanger worden.... (zonder die moodswings waar ik over meegelezen heb graag) Verder alle dames succes en de preggydames gefeliciteerd. Een broedse man
Leuk zeg dat er eens een man reageert. kan ik wel waarderen. Mijn man vindt het in ieder geval geen onzin. We leren er samen van en we weten un ongeveer wat ons te wachten staat. Verder vinden we het beiden fijn dat ik hier mijn ei kwijt kan, vooral op dagen dat ie moet werken. Laten we met zijn allen hopen dat het een erg vruchtbaar jaar voor ons allen mag worden. Liefs Lydia
hehe hier de man weer, Maar niet te snel hé die vruchtbaarheid, vindt het kantjesfietsen, klussen etc etc ook niet erg... Een eerlijke gedachte van mij: Ik heb altijd gezegd dat ik op mijn 35e uiterlijk zeker wil weten dat ik papa wordt. Dus hopelijk voor midden maart want daarna ben ik 36. Heeft te maken met mijn bijgeloof... :S
Wat leuk een man die antwoord, dat zou mijn vriend ook wel willen hoor, ik vond het wel een goed idee (werd dat hier geopperd?) een mannenhoekje....
Idee kwam van Heidiii omdat ik er naar vroeg. Kon me enigzins wel voorstellen dat mannen ook wel met elkaar aan de babbel zouden zijn wat dit onderwerp betreft... Ontkenning met daar zijn we te nuchter voor is onzin. Is mijn mening. Wat mij betreft hoeft het niet eens een mannenhoek te zijn. Moet toch ook gedeeld kunnen worden met vrouwen! nou ja zoveel mogelijk dan Uhmm ff voorstellen: Vriendje van Heidiii = Sacha fijne avond verders
nou mijn vriend weet het officieel niet maar hij kan zo opde geschiedenisknop zien dat zwangerschapspagina.nl boven aan staat dus 1+1=2 he? Hij vindt het volgens mij niet erg hij heeft er niks over gezegd iig... hij vind het volgens mij wel allemaal prima geloof ik. Als dat niet zo was had ik het allang te horen gekregen toch? Zo is hij iig wel namelijk ... Kus Swiggy
Ik vind het wel eens vervelend dat mijn vriend meeleest. 'Wacht even, terug, ik was nog niet klaar met lezen'... Tegenwoordig krijgt hij ook het posten in de vingers... Ik zal hem ervan overtuigen zelf een profiel aan te maken met als naam 'Ik ben een man' of zo...
(Ja, en dan kunnen wij eens lekker meelezen met hun gewee-klaag!) Lijkt me nu al interessant... (of niet, als 't op auto's of voetbal uitdraait...)
hoi hoi.. mijn mannetje weet dat ik hier elke dag lees en berichtjes neerzet.. en het maakt hem niet zoveel uit eerlijk gezegd haha hij vind het zelf ook nog wel leuk om af en toe te lezen haha xxjes