Mannen zijn eigenwijs..

Discussion in 'De lounge' started by Purified, Nov 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Purified

Purified Fanatiek lid

Mar 28, 2013
    1,223
    1
    0
    maar zo ontzettend schattig..

Van het weekend hebben we samen de babymeubels in elkaar gezet, en in de kamer geplaatst om te kijken welke kleuren we gingen verven en wat/waar zouden doen. Hij was zo enthousiast dat het niet allemaal goed gegaan is (schroeven er iets te ver in dat het wat beschadigt is aan de andere kant).

Nou wou hij gisteren gaan schilderen.. prima.. verf gekocht.. dingen gedaan.. ik had voorzichtig voorgesteld om een schilder in te huren (zwart) of familie het te laten doen.. maar dat wou hij niet. Voor hem is dit het enigste tastbare aan de zwangerschap en hij is daar ook supertrots op ;).

Nouja, mijn man is geen klusser. Absoluut niet, hij werkt in de IT en hij is al super trots als een plankje hangt.. dus je kan het wel raden.. het zag er gisteren niet uit :).

Uiteindelijk heeft hij het opgegeven en ben ik toen het droog was nog een uurtje verder gegaan tot het verf op was.. hij was het zat.. moe en ongeduldig.. ik heb maar voorzicht gebracht dat mijn vader beter kon komen helpen ;).

Dus vandaag lekker verf gekocht en nu mogen de mannen samen onder toezicht aan de slag.. haha.. heb wel even van te voren aan mijn vader gevraagd dat hij wat lief voor hem wilt zijn, hij heeft echt ontzettend zijn best gedaan..

Mijn vader zei nog waarom hebben jullie niet voordat je begon met schilderen om advies te vragen.. tja.. zo is hij niet.. De dag dat mijn partner om advies zal vragen is denk ik de dag dat ik gelijk ga krijgen!

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ja wel logisch dat hij ook wat zelf wil doen. :D

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Herkenbaar! Toen we hier bezig waren met de babyspullen en dergelijke heb ik vanuit mezelf direct mijn schoonvader ingeschakeld omdat mijn partner ook zo is. Wel handig met computers en randapparatuur, hardware & software (net als ik dus), maar in het reallife klussen komt hij niet verder dan dingetjes ophangen in de muur - en o wee als je een gipsmuur hebt, want dan komt hij er ook niet uit.

Nou ja, zo ben ik dus ook, dus dat gaat niet goed komen. Direct iemand met verstand vragen :D Al moeten we daar keer op keer de prijs van betalen want mijn vriend wordt soms echt te kijk gezet als iemand die 'niks' kan met zijn handen. Wat gewoon onzin is, want hij kan maar genoeg.

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Leuk! :D Ik hoop dat het er mooi uit komt te zien!

5. Purified

Purified Fanatiek lid

Mar 28, 2013
    1,223
    1
    0
    ieder zijn eigen ding, hier voor computer problemen word hij ingeschakeld, en klusproblemen.. tja.. dan mijn vader of mijn oom..

Het is wel leuk om hem zo te zien hoor.. helemaal dat verslagen gezicht van.. hm.. toch ingewikkelder dan ik gedacht had..

6. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Vooral het eigenwijze. ..
    Hier ook een met twee linker handen... en toch proberen. ..

7. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Hahaha :D Wel heel lief ergens maar snap ook wel dat je zoiets hebt van grrr :p

8. Tutu

Tutu Fanatiek lid

Jun 30, 2013
    1,089
    0
    36
    Female
    Noord Brabant
    Lief inderdaad, goed geprobeerd :D Jammer dat het niet helemaal gelukt was, al helemaal voor zijn eigen gevoel denk ik.

Die van mij heeft ook twee linkerhanden, zelf vindt hij van niet ;)
    Och man, als wij toch eens een kast in elkaar moeten zetten samen dan loopt het altijd uit op chagrijnige gezichten en irritaties ;)

Als ik zeg dat iets niet klopt en dat het er vreemd uitziet t.o.v. de tekening, dan is dat niet zo volgens hem. Hij heeft altijd gelijk zogenaamd. Vervolgens staat de kast op zijn kop opgebouwd en wijs ik hem daarop, krijg je het volgende: "ZEG DAT DAN METEEN! BEN EENS DUIDELIJK DAN!" :)

Die van mij doet ook zijn best, maar hij zal het ook niet toegeven als het eigenlijk niet lukt. Waardoor er dus dingen kapot gaan :)

9. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Niet geschoten is altijd mis :)

10. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Haha ja leuk he! Hier eentje met 2 rechterhanden. Hij kan eigenlijk alles wel in huis. Pas geleden samen met zijn vader een compleet nieuwe badkamer gezet bij ons en de babykamer geschilderd, nieuwe plinten e.d. Maar ook hij wil alles zelf doen en liefst geen hulp;)

11. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Mijn man is dan juist wel heel handig maar ook eigenwijs, liefst doet hij alles zelf.
    En samen iets in mekaar zetten of doen is hier HET recept voor irritaties, dus laat hem meestal maar tenzij hij roept dat ik ef vlug moet helpen.

12. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk meer mannen die niet echt thuis zijn in de wereld van de Gamma...

Hier ook 1 die uiteindelijk na onze verbouwing iedere keer als hij kwast of hamer in hand pakte een week vertraagde heeft besloten dat ik er toch handiger in ben... Denk wel dat het feit dat hij zowel kwast als hamer voor het eerst vasthield toen hij 25 was met het probleem heeft meegeholpen...;)

Nu, langzaam begint hij kleine klussen (onder begeleiding) op te pakken...
    Moet wel zeggen dat een gedeelte ook mijn schuld is... ik sta licht te stuiteren als een deur met latexverf onder handen wordt genomen of de uitgeschoten lakverf van het kozijn op het plafond met radiorverf wordt verdoezelt.. Ik kan het dan niet meer netjes uitleggen:)

13. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

Feb 27, 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Lol! Herkenbaar! Helaas moesten wij na mijn man zijn schilderactie alsnog een schilder inhuren om het egaal te krijgen. Het leek echt nergens op Hahaha. Hij mag dus nooit meer lakken.

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik doe het ook altijd zelf, mijn man heeft ook 2 linkerhanden, al vind hij van niet ;)

En aangezien ik heel precies werk, doe ik dingen wanneer hij niet thuis is, zo loopt hij niet voor mijn voeten en weet ik zeker dat het goed gebeurd is, bovendien doe ik het ook 2x zo snel :)

15. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Als die van mij iets in huis gaat doen is het niet 1 klus, niet 2 klusjes maar echt alle klusjes wil hij dan op die dag doen. En dan ook nog door elkaar pfffff, dan zit je dus met de gereedschap van klus 1 in de huiskamer, van klus 2 in de gang, klus 3 boven in de gang en ga zo maar door.
    Hulp aanbieden, no way komt alleen maar ruzie van. Ik verban me dan altijd voortaan het huis uit om te gaan shoppen :p

Share This Page