Zwangerschapszwemmen

Discussie in 'De lounge' gestart door Daphne, 9 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik ben net gebeld door het zwembad. Ik mag volgende week al beginnen met zwangerschapszwemmen. Je krijgt tien lessen gratis. Aan het einde ben ik dan 30 weken, maar je mag dan zelf ook nog lessen nemen. Ik heb er wel zin in. Ik zit thuis en doe maar weinig, dus een beetje beweging kan geen kwaad. Ik pas nog net in mijn bikini, dus van de week toch maar even de stad in voor een badpak. Wie weet is het nog wel ergens uitverkoop. Ik heb er zin in!

2. manuela6

manuela6 Actief lid

12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat leuk! Ik zit er ook over na te denken om dat te doen.
    Moet je gewoon het dichtsbijzijnde zwembad bellen of hun dat ook doen?

Zwemse in ieder geval!!

Groetjes

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

10 lessen gratis ?? Vertel hoe doe je dat ?

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Bij ons is het geregeld via de kraamzorg. Zat een mooi foldertje bij, dat je je op kunt geven voor tien gratis lessen. Ook de cursussen zijn óf gratis, óf je betaalt een tientje inschrijfkosten. Het gaat om cursussen als zwangerschapsyoga, samen bevallen, cursus borstvoeding enzovoort.

Volgens mij kun je ook gewoon een zwembad bellen, als het niet geregeld is via het kraambureau. Let er wel op dat er een wachtlijst kan zijn, dus als je echt wil, zo ik echt gaan bellen.

5. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Wow! Doe mij ook maar zo'n kraambureau....

6. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik doe zwangerschapsfitness, en gewoon zwemmen, tijdens de reguliere openingstijden baantjes trekken in het wedstrijdbad :D

Deel Deze Pagina