Mannen zijn mietjes?

Discussie in 'De lounge' gestart door Caithlin79, 5 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giselle

giselle Lid

5 aug 2006
    8
    0
    0
    gelderland
    mannen zijn zo kunnen ze niks aan doen, als mijn vriend voelt dat hij
    verkouden wordt zegt hij al dat hij doodziek is en bla bla echt ongelooflijk

maar ja :)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haha, hier nog zo eentje, er staat in de Libelle of Margriet (weet niet meer welke) een heel artikel over mannen die ziek zijn, fantastisch stukje...

3. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn vriend is bijna nooit ziek en als hij ziek is dan is hij meestal zwaar verkouden. Hij ligt dan op de bank met een deken en krijgt van mij een kopje thee. Hij is gelukkig niet zo lastig als hij ziek is :D

4. Niet meer actief

Heel herkenbaar!

Mijn vriend heeft vaak buikpijn maar tot op heden niets medisch gevonden. Volgens de huisarts is het een geval van stress. Mijn vriend is nogal een binnenvetter...ik denk wel eens dat hij stiekem een vrouw is...hahaha

Hij gaat ongeveer twee keer in de week dood.

Maar dan geef ik hem wat lekkers bij de koffie of ik masseer zijn buikje....en hoppa! Magere Hein is weer voor een paar daagjes met verlof..

We proberen zwanger te raken en ik houd mijn hart vast voor later, als IK moet gaan bevallen. Ik geloof dat hij dat niet helemaal gaat trekken. hahahaha.

Maar los daarvan, voor de buitenwereld is het ook een bikkel. En ben ik eigenlijk heel trots op hem dat hij alleen aan mij laat zien hoe kleinzielig hij wel is...

Deel Deze Pagina