mannen!

Discussie in 'De lounge' gestart door matje, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matje

matje Niet meer actief

hahaha prachtig dat jullie mannetjes handig zijn
    de mijne is hovenier
    hij weet echt alle plantjes en bloemetjes, namen verzorging
    je kunt het zo gek niet bedenken of hij weet er wel wat voor

maar klussen in huis, nee dat laat ik denk ik toch maar weer aan mijn arme vader over hhahahaha

2. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Mijn man is heel handig alleen heeft hij nooit tijd omdat hij een drukke baan heeft.
    De belangrijkste klusjes worden wel gedaan maar ik zal jullie eens een hele goeie vertellen...

Toen wij hier kwamen wonen hebben we alles zelf gedaan.
    Electriciteit,nieuwe keuken,nieuwe plafonds,nieuwe badkamer,alles!
    Alleen bleven een paar dingen liggen omdat we het wel even welletjes vonden na 3 jaar klussen.
    1 van die dingen was dus mijn vaatwasser aansluiten,werkje van niks eigenlijk...
    Dat ding heeft dus 2 jaar dienst gedaan als cd-rekje :confused:
    Toen ben ik zoooooo boos geworden dat dat ding alla minute aangesloten werd!
    En ik ben er zo blij mee :)

3. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    2 jaar maar?
    Ik heb 3 jaar moeten zeuren of de afzuigkap eindelijk eens opgehangen kon worden.
    Wij zitten nu al 3 maanden met een kapotte lamp boven de eettafel, benieuwd hoe lang dat gaat duren....
    Maar hier is t dus ook zo. Mannetje heeft t erg druk en dus weinig zin om thuis nog wat te doen. (natuurlijk wel als vrienden hem vragen :rolleyes: )

4. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Mijn man is bijna alles goed gelukkig :D

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Mijn man (en ikzelf trouwens ook) is gelukkig erg handig!
    En hij doet meestal ook meteen wat gedaan moet worden, dus bij ons geen plinten die nog geplakt moeten worden ofzo ;)
    We hebben afgelopen december/januari samen (ja, zonder verdere hulp) ons nieuwe huis onder handen genomen: nieuwe plafonds boven, nieuwe keuken, nieuwe badkamer, alles schilderen (ook álle deuren & kozijnen), en een nieuwe tegelvloer beneden. Het enige dat we niet zelf hebben gedaan, was tapijt leggen en verhuizen :) Daar hadden we echt geen zin meer in na die 2 maanden non-stop klussen.

Ben nog elke dag super-happy als ik door ons huis loop :D

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ach ik ben gewoon zo als iets gedaan moet worden en hij doet het niet dn kook was en stof ik niet
    Bedoel het uis is van ons beide en hij wil een schoon huis en ik wil een net huis waar alles opgehangen is enz.
    Dus als hij dingen versloft doe ik het ook met de nodige ruzie die erbij hoort .

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey hey

mijn man was ook hovenier leuk he al die latijnse namen die nu nog in me hoofd zitten hahahaha

hij deed overigens wel alles en ook zo makkelijk even dit even dat geen probleem nu moet ik het zelf doen en verbaas me telkens dat ook ik toch heeeeel handig ben zo heb ik al alle lampen vervangen in huis een stekker gemaakt en zelfs nagéamo zijn eetstoel helemaal in elkaar gezet :)

knuffel nathalie ;)

8. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Dat is wel fijn als je zelf handig bent he, ik ben dat ook. Komt denk ik omdat ik als kind al creatief was en al het gereedschap van mijn vader mocht gebruiken. Heb heel wat kooien in elkaar getimmerd. En ook veel dingen uit elkaar gehaald (hield soms wel eens n schroefje over met in elkaar zetten,haha)
    Ik boor hier net zo makkelijk in de muur om dingen op te hangen. Heb zelf de buitenverlichting aangelegd, ontelbaar veel dingen in elkaar gezet.
    Wij hebben een grote (fretten)kooi buiten staan, die is door mn vriend gemaakt, maar die fretten zijn al lang dood en ik heb die kooi dicht getimmerd en planken erin gemaakt en het is nu een soort van tuinhuisje.
    Hoef ik tenminste niet zo lang te wachten tot mn vriend eindelijk eens tijd/zin heeft om dingen te doen.

9. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Hier ook een man met twee linker handen!
    Verschrikkelijk soms, alles duurt zo lang bij hem haha. ik heb zelf alles geschilderd. Zelfs het huishouden... pffttt.
    maar goed, hij heeft daarentegen weer andere dingen waar hij goed in is. Zoals met de computer en veel met het werk. dat is zijn manier.. dus ja, je kan niet alles hebben. En het is een lieve papa en man.

Deel Deze Pagina