hyves doet raar?

Discussie in 'De lounge' gestart door hardloper, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik heb een paar dagen terug een foto op mijn hyves gezet, en sindsdien kan niemand meer mijn fotos zien. zelfs ik niet, ik moet eerst aan mij toestemming vragen. :rolleyes: als je specifiek op de fotos klikt kan je wel kijken. waarom staan ze dan niet meer gewoon op mijn pagina? ik heb echt niets veranderd, alleen een foto toegevoegd. wie kan mij vertellen wat er is? ik heb al gekeken bij privacy instellingen en dat staat gewoon nog goed.

groetjes, lidwina

2. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hai, daar heb ik ook last van gehad. Had een week geleden of zo nieuwe foto's erop gezet, iedere keer kijken, maar ze stonden er maar niet op. Toen kreeg ik dus ook te zien dat er geen foto's in mijn map zouden staan. En als je er op klikt dus wel...

Sinds vandaag zijn ze allemaal weer zichtbaar.... :D

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Gebeurt wel vaker, hoor :) Ik heb het ook al een paar keer gehad.
    Denk dat het te maken heeft met drukte met uploaden van foto's. Dan hebben ze gewoon wat moeite met het snel verwerken van de foto's... Kan dus gebeuren dat je soms een paar daagjes geduld moet hebben. Ik deed het dan vaak wel zo dat ik uiteindelijk de foto's er af haalde, en opnieuw ging uploaden, maar daar moet je maar net zin in hebben ;)

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

bedankt voor jullie antwoorden. blij mee :D dus ik wacht af tot ik tijd heb, en als ze er dan nog niet normaal staan laad ik ze opnieuw op. hoop dat het eerder al gewoon gaat dan ;)

Deel Deze Pagina