Hey meiden, Vanavond weer een nieuw programma op de tv. Undercover lover. Het schijnt de opvolger van temptation island te wezen maar dan een stuk heftiger. Ik ben wel benieuwd hoor. Ga vanavond ook zeker wel kijken,keek temptation ook altijd. Nog meer meiden die gaan kijken? Groetjes Kareltje
Welke zender komt dit programma? Maandagavond is al drukjes met : Big Brother Live, Gouden Kooi...Expeditie R..
Jammer dat het tegelijk komt met BB live. Dan maar even tussen door zappen of de herhaling kijken. Temptation Island vond ik ook altijd wel leuk, maar dit schijnt nog veel heftiger te zijn. Ben benieuwd.
Expeditie Robinson bagger? ...nou daar ben ik het niet mee eens. Die mensen hebben juist enorme dicipline ...ik zou het ze niet kunnen nadoen! Big B , Gouden Kooi etc ...is gewoon simpelere tv zonder teveel bij te hoeven nadenken. Kijk samen met mn vriend die Big B erg leuk vind.
Ik vind het alleen al leuk om te kijken hoe snel er iemand over de schreef gaat. En dan hoe belachelijk sommige mensen kunnen doen als ze teveel drank op hebben. Denken dat ze op bepaalde plekken veilig zijn! Ik ga zeker weer genieten voor de tv vanavond
De meeste gaan gewoon de 1e avond al vreemd!....ik snap niet dat ze dr aan meedoen hoor...je relatie gaat gewoon stuk als je aan zo'n programma mee doet.... Maar het is wel grappig om te kijken kan je lekker boos worden als iemand de boel bedondert...
Ik vind het eigenlijk ook bagger, maar ik kijk alles erg graag, Ik ga er lekker voor zitten. Ik heb het altijd erg druk, studeren etc.. Dan is even lekker nergens aan denken en flink veel flauwekul op tv echt heerlijk. De lama's bijvoorbeeld is helemaal geweldig. Maar tegen jensen kan ik even niet meer. Heel gek, zal wel de hormonen zijn.
Ik vind het wel leuk om te zien. Maar ze vinden het altijd maar raar dat hun relatie stuk gaat ik vind dat als je met zoiets mee doet het je eigen schuld is.
Hahaha ja eigenlijk is het ook wel bagger, maar hee af en toe kijk ik graag naar bagger Deze heb ik dus ook gekeken en ben benieuwd woensdag naar de 2e aflevering.
Ook al is het idd bagger, toch zijn we wel nieuwsgierig of ze 'vreemd' zullen gaan en tot hoever ze gaan.. Dus idd woensdagavond zit ik ook weer voor de buis..
Ik had de eerste aflevering zoooo graag willen zien, maar ik had een verjaardag. Woensdagavond zit ik voor de tv hoor! Dit zijn van die programma's die idd slecht zijn, maar waar ik wel altijd weer heen kijk...
@sweetangel100; Je hebt nog niet veel gemist hoor. Dit was meer een voorstelrondje en uitleg. Het 'echte' werk zien we pas vanaf woensdag...
Ahhh gelukkig hihi... Ik had al op internet gekeken, dus wist al wie er allemaal meededen enz... Dan heb ik idd niets gemist
Inderdaad woensdag zit ik ook weer voor de tv. Dat dat al zo snel kan gaan he,eerste avond gelijk over de schreef. Maar ja wel leuk om naar te kijken,hoever ze daadwerkelijk gaan.
ik deel de mening van Patroeschka vind dat soort programma's ook allemaal bagger en zal er ook zeker niet me tijd aan verdoen het irriteerd me alleen maar zulke proggies zoals secret lover jak jak jak Expeditie Robinson vind ik nog wel leuk , maar die programma's waar je voor 100% je relatie op het spel zet , nee