Hahahaha...dit stukje is zo herkenbaar De mijne is net zo. Ik ben al van de pil af sinds okt 2004. Maar sinds Juni van dit jaar begonnen met tempen, in de gaten houden van afscheiding ed begonnen om zo goed te kunnen bepalen wanneer eisprong en dus doelgericht te klussen. Wanneer mensen nu aan ons vragenhoelang wij bezig zijn zeg ik: ruim 2 jaar. Kijkt manlief me zo dom aan en zegt: och das nie. Pas deze zomer zijn we echt bezig. Daarvoor tel ik nie mee. Najaaaaah....wat hebben we die anderhalf jaar daarvoor gedaan dan!? Ook niet stil gelegen toch De mijne heeft dus ook duidelijk veel minder last van stress. Maar hij leeft zeker wel mee. Zeker die paar dagen voor mijn NOD. Hij is dan elke ochtend net zo nieuwsgierig naar mijn temp als ik. En als ik dan toch weer ongesteld word istie net zo teleurgesteld als ik. Maar hij zal niet dippen zoals ik. De "koele" man zegt dan schouderophalend: ach volgende keer beter 8)
hee grientje! Stoere mannen hebben we toch, hahahaha! Ik kon hem wel een mep verkopen, na die opmerking.Hij heeft volgens mij echt in zijn hoofd dat zwanger raken alleen lukt met ovulatietesten haha!Maar vind het ergens wel leuk om te horen, nu kan ik heerlijk denken dat ik al die maanden lang 'gewoon'op de verkeerde dagen geklust heb
Ik heb een lot uit de loterij denk ik als ik al die berichtjes hiervoor lees! Mijn ventje is één en al begrip, zelfs als ik weer eens humeurig ben vlak voor mijn menstruatie, buikpijn heb enzo..En als we door de voorraad zwangerschapstesten heen zijn, rijdt hij vanuit het werk "gewoon" ff naar de apotheek voor een nieuwe voorraad! écht, hij doet werkelijk alles voor me. Hij is MIJN grootste schat en samen werken we aan een grootste schat voor ons beide... Ben nu 12 dagen overtijd en ga a.s. donderdag een bloedtest doen en we wachten saampies af wat voor nieuws het ons gaat brengen. Dames, suc6 met jullie heren enzo!
oeh spannend! heb je zelf al getest? Hou ons op de hoogt hè?Hoop voor je dat je binnenkort ook zo'n mooi bannertje hebt als mammamerijn!
Mijn vriend is er juist ook heel erg mee bezig en vind het heel erg dat het tot nu toe nog niet echt wil lukken. Hij is dus wel erg betrokken, maar het brengt af en toe ook wel spanning, omdat we er allebei anders mee om gaan. Hij heeft zich er bij neergelegd dat het wel heel lang gaat duren en ziet het heel negatief, terwijl ik juist probeer om positief te blijven. Hij vindt het ook moeilijk om mij b.v. te troosten als ik er doorheen zit. Het voelt allemaal een beetje dubbel voor mij. Ik ben heel blij dat hij het zo graag wil en er ook betrokken bij is, maar soms levert het ook wel eens spanningen op. Is het nog een beetje duidelijk wat ik bedoel? groetjes Olga
Olga, Ik snap dat je je dubbel voelt. Een man voelt natuurlijk niet wat wij als vrouw voelen. Ik denk dan maar, het is voor de mannen ook niet makkelijk om zich voor te kunnen stellen wat het is, ze hebben per slot van rekening ook geen baarmoeder...en wij zijn als vrouw gewoon bevoorrecht dat we dat allemaal wél hebben! Of je er nou wanhopig van wordt of niet... Samen kom je er heus wel uit. En als je samen al een beslissing neemt om te gaan voor een kindje, dan denk ik dat het genoeg zegt over wat er tussen jullie is. Tja...mannen hebben soms ook weleens dingen die wij niet begrijpen toch?! Als je er samen maar wel over praat, anders gaat het allemaal een eigen leven leiden, dat is niet de bedoeling van het kroontje op je relatie.
Ach ja mannen, je kan niet met ze, en zeker niet zonder ze. Anders gaat baby maken zo moeilijk hé? Soms als de hele wereld mij tegen zit, dan denk ik ook wel eens alle mannen in een hokje stoppen en de sleutel heeeeeeeel ver erbij weg houden.
Wat bof jij met zo'n lieverd meid! Geniet er maar goed van! Was de mijne maar een beetje zo! Groetjes Marjo
zoo he allemaal herkenbaar,sjonge jonge,ik had het er gister nog over zeg. was ineens veeels te vroeg ongie geworden. Dus hij denkt nu echt dat iets mis met mij is!omdat het gewoon te lang duurt,maar probeer hem duidelijk te maken dat sommige wel een jaar bezig zijn.en omdat ie elke dag van bil wil gaan dat zijn zaad achteruit gaat,zwak zaad als je het er elke dag uit gooit,maaaarr nee ehoor zeg tie,nieeeeets mis mee!ze doen het goed ppff,wat moet je dan. er zullen best wel mannen bijzitten die echt helemaal inleven en meewerken,maar sommige die hebben zoiets van nou wij doen onze taak ff,en de rest is aan jullie. maar ook ik hoef niet te vragen ,heeyy zullen we even je kikkervisjes testen,want die MANHOOD is dan gelijk aangetast hehehe
Zeker weten! Mijn man vind dat ik er helemaal niet zo mee bezig moet zijn en het lekker zijn beloop moet laten gaan. Zijn mening is: Als het je toekomt.............komt het vanzelf. Lekker makkelijk, acht het scheelt wel een hoop kopzorgen en stress.
hahaha, ik denk toch dat 80 procent van de mannen er zo over denken hoor! mijn lief vindt het allemaal heel erg leuk hoor maar kom niet aan zijn superzaad! daar is niks mis mee.... zo'n hunk als hij moet toch geweldig zaad hebben..... is zijn motto...hahahaha
Pluiz, Spannend voor jullie; het is al bijna donderdag! Ik hoop dat je niet zomaar over tijd bent, maar dat de test positief is. Ik ga maandag naar de huisarts omdat mijn ongie maar niet wil komen en de tests negatief zijn. Hoop dat je snel goed bericht hebt. groetjes Olga
haha wat grappig en herkenbaar.. Oké.. mijn ventje vind zijn zaad ook overweldigend geweldig.. máár daartegenover is ie hartstikke lief en een tikkeltje zenuwachtig.. hihi.. Twee week geleden had ik mn NOD (ongeveer..) maar ik was bang dat we te laat waren met klussen (we zien elkaar maar 2á3 dagen per week) en toen regelde hij een gigantisch romantisch arrangement in een heerlijk hotel.. met de mededeling "als de kleine net zo van luxe houdt als mama, springt ie nu meteen in je baarmoeder" wat een schat he
Ik ben juist onwijs blij met mijn nuchtere hubbie! Hij houdt mijn voetjes stevig op de grond...anders zou ik hier elke maand uitgebreid al mijn verschijnseltjes gaan zitten uitmeten... Nee, geef mij maar een verstandige hubbie! Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik niet zo'n haantje heb hoor... Dat stoere gedoe over hun zaad...pppff....ik zou er doodmoe van worden.... maar ja, dat zal mijn leeftijd wel zijn...
nou ik en 25 en zou er ook doodmoe van worden, ik kan niet goed tegen haantjes gedrag, tuurlijk nuchterheid is altijd welkom dat houd je ook een beetje "normaal" maar van die macho mannen zouden bij mij meteen door de volgende deur kunnen
Ja psies...ik heb een macho-man de deur uit gedaan...en heb nu een echte lieverd die me op handen draagt...
goedzo meid! daar heb je wat aan geloof me ik heb ook wat macho's versleten maar geef mij maar een heerlijk lieve teddybeer die me begrijpt (of in elk geval probeert)
Mijn ventie is het aller uiterste van een macho man.. Maar over zn zaad is ie erg zelfverzekerd Wel lief: Hij liep laatst de prenatal binnen, ik vroeg? Wat moeten we hier nu al doen? "Gewoon even kijken voor als het zover is" Wat een schatje