Hoewel ik me vorige maand zo had voorgenomen me niet meer gek te laten maken en daarna zooo teleurgesteld te worden door m'n eigen lichaam, ga ik nu al weer Maar voel me ook echt (weer) zo anders, had gisteren enorm veel afscheiding (heb ik normaal nooit) en vanaf maandag krampen die gisteren echt heel erg waren. Dus maak mezelf nu weer helemaal gek met het idee dat het dan misschien deze maand dan toch gelukt is. En zit ik me al te bedenken hoe ik het mn hubbie kan gaan vertellen. Maar waarschijnlijk valt het straks weer zoooooo enorm tegen Moest even zeuren hoor
Hoi, ik word ook helemaal gek van me lichaam! Kan morgen me bloed laten testen op HCG. Nog steeds geen ongi, maar wel al 2x een bloedstolseltje gehad en daarna niks meer. Heb ook geen ongi-krampen of zo. Voel helemala niks! Alleen stekende borsten en vaker plassen. Weet iemand wat dit is? Is dit een teken dat het mis is of.... Ik heb dit nooit eerder gehad! HELP! Groetjes Marjo
Pff, dat duurt nog even................ Probeer het even uit te zingen tot na die week en dan gewoon een test er tegenaan. Succes wijffie! Duim voor je!
Dank je wel, ga gewoon proberen er niet al te veel aan te denken (in ieder geval een poging doen dan) Vind het al wel fijn dat ik in ieder geval mn verhaal even kwijt kan, wil mn hubbie nl ook niet al te veel hoop geven, die was vorige keer zo teleurgesteld.
Heb je niet een iet wat late eisprong? Of kan dat niet? Ik heb precies hetzelfde met mijn lichaam hoor, ik snap dr niets meer van! Liefs x