mannen!

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door mommie1981, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommie1981

22 jan 2010
    80
    0
    0
    leidster kinderopvang
    rotterdam
    Nou meiden bedankt voor al de positieve verhalen er is nog hoop voor mij dus hahaha.
    Nee serieus ik zou zo graag een echt gezinnetje willen (lees lieve man en eventueel nog een brusje voor kleine boef) begin vooral in de avonden toch eenzaam te worden!
    Sorry voor het klaagverhaal en voor iedereen die een nieuwe liefde hebben gevonden hier heel veel geluk!

2. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik denk ook dat het wel 'meevalt' en er echt wel mannen zijn die het niet erg vinden of zelfs juist leuk vinden.
    Zelfs nu ik hoogzwanger ben laten mannen duidelijk hun interesse merken als ze horen dat ik vrijgezel ben.
    Vooral mannen die ik al langer ken en bijvoorbeeld al heel lang niet heb gesproken. Zo hebben een paar al duidelijk aangegeven wel eens wat te willen afspreken, maar ik ben daar echt nog lang niet aan toe.
    Ik heb dus niet het gevoel dat ik straks met 2 kleine kinderen niemand meer kan krijgen :p Ik wil zoals het er nu naar uit ziet liever nog lekker lang alleen blijven met mn ukjes, maar heb dus vast wel de keuze tegen die tijd.

Dus kop op, niet te hard zoeken en je komt vanzelf wel iemand tegen ;)

3. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Toen de relatie met de vader van mn kind uitging, heb ik ook best veel gedate. Geen bezwaren tegen gekomen dat ik al een kind had. Uiteindelijk voldeden ze niet aan hetgeen waar ik naar op zoek was dus hield het op. Mijn huidige vriend heeft er ook nooit een probleem van gemaakt. Hij heeft zelf ook een kind. Hij is leuk met me kleine en krijgen binnekort samen ook nog een kindje. Waar ik soms wel mee zit is dat hij mijn kind nooit als de zijne zal zien. Wat ook begrijpelijk is, maar voor mij best moeilijk aangezien mijn zoon mijn alles is. Ik denk dan ook dat straks als mijn baby geboren is er best wel een verdeling in het gezin zal zijn. Ik en mijn kind en hij met onze baby. Ik ben benieuwd hoe alles zal verlopen.... best spannend....

Deel Deze Pagina