Dit herken ik zooo goed. Ik vind het niet eens meer erg als IK teleurgesteld wordt, maar ik wil niet dat de kids er last van hebben. Ergste voorbeeld: laatst had hij ons een leuk dagje weg toegezegd. Wij met zn allen in de auto. Bleek dat hij een werkafspraak had een uurtje verderop en daarna weer naar huis wou rijden. Wat??? Nee, das leuk voor de kids. 2 uur in de auto en verder niks doen. Toen sloegen mijn stoppen ook even door.
oh de stoom zou uit m'n oren komen! vooral als je al zo weinig tijd met elkaar kunt doorbrengen. inderdaad lekker op de bank laten slapen
Jeeeeeeeeetje!! haha hij nam zeker voor jullie de toeristische route erheen?? Nou echt, ik zou ook woedend zijn.
Is ie er nog steeds niet dan? oeeeeee dat zou hier niet goed aflopen! En denk, zo te lezen, bij jou ook niet..wens hem bij deze veel succes
Hij is thuis ik ben naar bed gegaan. Kan nu niet normaal praten zo boos ben ik! Wil niet dat de kids schreeuwende ouders horen. Ik gooi het voor nu eerst op de negeermode is momenteel het verstandigste.
Oei wat naar voor jou en je kinderen. Dat wordt een lang gesprek morgen. Succes, laat hem ook zijn verhaal doen hoor, maar laat vooral wel merken dat je het he-le-maal (understatement) niet leuk vond en enorm baalde. Naar, knuffel
Heel knap dat je het nu even kan negeren, daar ben ik dan zo slecht in. Ik kan die gevoelens dan écht niet opkroppen en moet dan moet ook ALLES er even uit. Dat hij zich zo voor zijn werk inzet ( en uiteindelijk voor jullie toekomst dus ), is super natuurlijk. Maar dat betekend dat het kleine beetje quality time da jullie nog als gezin hebben, wel zo'n beetje heilig verklaart moet worden. Als mijn kerel dit bij ons had geflikt, had hij het vanavond echt even moeten aanhoren hoor.
Oehhhh... Wat een *****.... Ik vind het knap dat je op negeermodus gaat/bent!! Sterkte! En hopelijk wel slaap lekker *knuf*
Knap dat je hem hebt binnen gelaten.... Weet niet of ik zo goed was geweest... Hoop dat het kwartje toch eens bij hem gaat vallen.
Nou.. het blijft natuurlijk net zo goed zijn huis Verder kan ik me je woede en frustratie goed voorstellen. Succes met praten!
Hij is vannochtend vroeg gaan werken dus heb hem nog niet gesproken. Hij belde net dat ie naar huis kwam of we klaar konden staan zodat we wat leuks kunnen doen. Ik denk dat hij heel goed weet dat het niet goed was wat hij gisteren gedaan heeft. Vanavond maar eens een goed gesprek hebben als de kinderen slapen.
Oi. Schat of niet. Dit vind ik toch wel ernstig hoor. Voor jou, maar zeker ook voor je kindjes. Lijkt mij dat een goed gesprek eens op zijn plaats is en dat hij zich realiseert dat hij zo niet kan doorgaan. Wat mist hij allemaal niet van zijn kinderen?
Ik heb je topic ook doorgelezen en ik zou ook WOEDEND zijn! Knap dat je gisteren gewoon bent gaan slapen, ik zou het niet kunnen denk ik, zou eerst mn frustaties moeten uiten Ik zou er zeker een keer goed over praten, en hem echt duidelijk maken dat dit onacceptabel is! Ik snap dat dit belangrijk is voor zijn werk en dat hij daardoor meer van huis is, maar je vrouw en kinderen moeten altijd op de 1e plaats komen te staan. Ik kan me niet voorstellen dat je daar geen tijd meer voor hebt, die tijd moet je maken! Veel succes straks
Het lijkt inderdaad een beetje op een man die ergens omheen draait. Weet je zeker dat hij eerlijk is en niet vreemdgaat? Zodra een man zogenaamd het plezier van zichzelf, vrienden of werk voor op zijn vrouw en kinderen laat gaan klopt er vaak iets niet. Maarja, ik ben maar een outsider...
Is hijn daadwerkelijk thuis gekomen net? En hebben jullie wat leuks gedaan? Ik zou echt op mijn tong moeten bijten om iets gezelligs met hem te doen vandaag. Je doet het dan voor je kinderen, maar ohh ik zou hem alle hoeken van de kamer laten zien vanavond. Wat een flapdrol! :x
Vreemdgaan zou hij niet doen dat weet ik 100 procent zeker. Er staan ook foto's op fb van hem op de chirurgencup. En als het zo zou zijn zou ik hem ook geen onverwachtte bezoekjes in het ziekenhuis mogen brengen. Dat hij veel diensten draait is logisch over enkele weken is hij afgestudeert en dinsdag heeft ie sollicitatie waarvoor hij heel graag aangenomen wil worden. En dat vind ik ook geen probleem dat doet hij voor onze toekomst. Als hij ons wat beloofd moet hij het gewoon nakomen of het fatsoen hebben ons te bellen.