hoi, Dit is mijn 5de zwangerschappen dus je zou denken dat ik wel moet weten hoe het werkt Maar ben nu 17 weken en voel nog niks! hooguit soms wat gekriebel als ik me er op concentreer misschien 1 keer per paar dagen... Ik ben dit helemaal niet gewend, in mijn andere zwangerschapen voelde ik vanaf 14, 15 weken al wat en dat werd steeds beter... Maar nu terwijl er op de echo van vorige week wel een heel druk kindje te zien was... Toch raak je dr weer ietsjes ongerust van iemand ervaringen???
heb je toevallig je placenta aan de voorkant ? hierdoor zou je het kindje later kunnen gaan voelen ! en anders is het natuurlijk wel zo dat geen enkelen zwangerschao hetzelfde is , maar als je je echt zorgen maakt even de vk bellen
Hier hetzelfde. Dochter voelde ik met 14 weken al en deze nog niet. Ik probeer me er maar geen zorgen over te maken, ook omdat de placenta dit keer voor logt, maar ben blij als maandag het hartje weer te horen is!
Ik voel die van mij echt heel duidelijk en sterk (17w nu), heb wel gewoon ook mijn placenta aan de voorkant. Het kan wel zijn dat jou kindje toenvallig veel met de rug naar je buikwand toe ligt en daardoor dus de verkeerde kant op trappelt. Nu is dat tuurlijk nog funest voor het voelen van de kleine. Maar je voelt al wat gekriebel, dat zal alleen nog maar sterker worden.
Eens met boven genoemde dingen.. Weet.je waar placenta ligt? Haha las je onderschrift, piemeltje was ineens verdwenen?