Even klagen hoor, mijn hemel. Werk.nl is beter geworden afgelopen weekend. Inderdaad; nu doet ie het helemaal niet meer. Wat een ergernis zeg. Zit je een heel bericht te tikken; verzendt ie niet. Laadt niet in en weet ik wat meer. Activiteiten invullen; het hele veld met evt. opmerkingen is verdwenen. Ook erg handig. En het doorgeven zelf? Hij schiet wel verder, maar vervolgens zie je het niet bij de reacties staan. Eerlijk waar, ik vind het zo'n vervelende plek. Er staat zo vreselijk veel informatie op en het werkt veel vaker niet dan wel vlekkeloos. Ik probeer het straks nog wel weer. Zucht.
Dat hebben ze expres zo gedaan zodat de mensen zonder werk van 09:00 tot 17:00 bezig kunnen zijn om de juiste informatie door te geven met heel veel stress/frustratie en ergernis - zodat men gewend kan blijven aan een vaste baan en dat je gemakkelijker de draad weer op kan pakken, wanneer je weer werk hebt Snap je?
Oh.... een soort van ontmoedingsbeleid begrijp ik? Wat ik nog het meest irritante vind is dat ik geen eens een werkcoach toegewezen heb gekregen. Ik kreeg een gesprekje van 30 minuten, waarin ik meteen al te horen kreeg dat dit het eerste en het laatste zou worden en dan alles via internet zou verlopen. Serieus..
Ja! En door er luid over te blijven klagen, ontmoedig je andere mensen om baanloos te worden waardoor zij bij hun werkgever blijven. Je helpt op die manier op jouw eigen manier de economie stimuleren Dus vooral zo door blijven gaan. Met mensen zoals jou komen we er wel!!! (Elke nerd met of zonder ICT-opleiding zou die site zo erg kunnen verbeteren; er is geen excuus voor die slechte kwaliteit - echt niet! Het moet wel mensen pesten zijn)
Ik ook niet, hoor... Kreeg ook te horen: over een half jaar krijg je weer een groepsbijeenkomst. Tot die tijd gebruik je internet maar...
Je krijgt in elk geval nog een bijeenkomst Bolkje. Ik kreeg er eentje met terugwerkende kracht. Op 19 mei een uitnodiging krijgen voor maart zeg maar.
Ik heb twee weken terug zelfs een ontzettend nutteloos gesprek met Dr gehad. Ik naar het uwv toe. Kom ik daar zegt ze: Ja ik twijfelde of ik je voor die twee weken nog moest laten komen ivm je verlof. Je cv ziet er netjes uit je brieven ook je sollicitatie activiteiten zijn goed. Dus ik ga met ingang van 4 Aug je ww stop zetten. Oké kom ik serieus daarvoor Trouwens iemand hier die ervaring met wazo heeft? Krijg je dan ook per 4 weken geld of per week?
Ik las toevallig gister een topic, dat je dit eens per week krijgt Zal de bank gelijk maar even bellen en vragen of ik ook elke week een gedeelte van de hypotheek af mag lossen Maarja, als werkeloos persoontje ben je gewoon een speelbal van het UWV
Oh nja op zich vind ik dat niet zo heel erg. Krijg deze week salaris van uwv en dan dus over twee weken weer hahaha komt goed uit
Hier krijg je niet eens een werkcoach, degene die tijd heeft lost het voor je op, met gevolg dat je dus 20 keer hetzelfde verhaal kan doen. Ook overal moeilijk om doen en iedere "werkcoach" zegt wat anders. Mijn vriend is werkeloos geworden op 30 mei en is dus als een gek gaan solliciteren nou kon hij 2 maanden op proef met behoud van uitkering en daarna recht op een half jaar contract bij een bedrijf aan de slag. UWV was het hier absoluut niet mee eens, reden???????? Het is dat wij een aanvulling krijgen van de gemeente en die er heel veel aangedaan heeft ander had hij nu dus niks gehad terwijl het wel om een leer/werkbaan gaat en hij zo dus uit de ww en aanvulling komt. Na lang dim dammen is hij vorige week woensdag begonnen, en is dus nu verzekerd over 2 maanden van een half jaar contract. En werk.nl kan ik nu ook niks mee, kan niet inloggen en sommige vacatures die je doet zijn al opgevuld maar staan er nog wel op heel apart. Tijd voor verbetering.
Nou dames het is wel duidelijk wat voor sollicitatie je nu het beste kunt doen: Solliciteer voor de grap met z'n allen naar het UWV als systeembeheerder. Misschien dat ze dan wakker worden en zien dat de boel niet werkt.
Ik zou toch echt voor programmeur gaan want met het systeemonderhoud kom je verder niet zo ver, dan hou je alleen het systeem draaiende. Bij programmeur/website ontwerper verander je ook daadwerkelijk iets Maar ik vind de gedachte wel heel erg komisch. 430239404 open sollicitaties
waardeloze site! hoop dat het toch allemaal gelukt is.. ik had weleens de neiging de computer naar buiten te gooien toen ik op werk.nl dingen moest regelen..
Werkcoach? Gesprek? Groepsbijeenkomst? Ik zit sinds 1 juli in de ww en heb nog niks gehoord over deze dingen. Wel een brief met bevestiging van de ww etc, maar niks over coaches of bijeenkomsten. Vanmiddag moet ik ook weer wat sollicitaties doorgegen, ik ben benieuwd. Ik vond de vorige versie al waardeloos, je moest continu opnieuw je digid invullen. En hoe hadden ze dat bedacht dat je nu tijd zou kunnen hebben van 09.00-17.00 u om je met sollicitaties en werk.nl bezig te houden? Ik moet de kinderopvang stopzetten en heb hier straks een dreumes van 13 maanden thuis. Toen ik nog werkte had ik meer tijd om te solliciteren in de baas zijn tijd...