Hoi allemaal, Ik moet even mijn ei kwijt (leuke woordspeling..). Ik ben sinds januari gestopt met de pil en sindsdien elke maand rond de 30/31/32 dagen cyclussen gehad. Tot ik de afgelopen keer ineens een cyclus van 73 (!) dagen had. De dag dat ik na 73 dagen ongesteld werd was ik ook onwijs ziek, het voelde echt alsof al mijn hormonen opgestapeld waren ofzo. Ik dacht dat het een eenmalig iets zou zijn aangezien ik altijd regelmatig ongesteld was, maar nu zit ik al weer op cyclusdag 43! Ik heb dus ook geen idee of ik een eisprong heb gehad, of die nog moet komen of dat ik uberhaupt vruchtbaar ben en helemaal geen eisprong heb?! Ik begrijp mijn eigen lichaam gewoon niet en het is zo frustrerend!! Sinds vandaag doen mijn borsten zeer aan de zijkanten (oksel kant) en het straalt ook uit richting oksels, normaal doen mijn hele borsten zeer een week voordat ik ongesteld moet worden. Ook ben ik met vlagen misselijk. Ik wil zo graag een beetje hoop houden maar ik ben nu al weer bang dat ik mezelf blij maak met niks en ik heb niet het gevoel dat ik ooit een positieve test in m'n handen ga krijgen.. :x Is er iemand die ook ongeveer in hetzelfde schuitje zit of zoiets heeft gehad? Ik hoor heel graag jullie ervaringen of verhalen. Groetjes Eva
Wat vervelend zeg dat je nu niet meer weet wat je lichaam allemaal doet! Ik zou al wel een zwangerschapstest doen om het vast te weten. En na een week weer als je dan nog niet ongesteld bent geworden. En als je ongesteld wordt kan je vast al wel een afspraak maken met je huisarts, wie weet stuurt hij/zij je wel vast door en anders weten ze er al van en kun je in januari je verwijzing vragen. Maar ga voor je duimen dat je twee streepjes op je test krijgt!!
@meca Dankjewel voor je reactie! Test is negatief helaas.. zal wel weer gewoon ongesteld worden Ik denk inderdaad dat ik de huisarts maar eens ga bellen, heb er met de cyclus van 73 dagen toen ook gezeten maar hij zei dat t door ontpillen kwam?! Ik vind het maar vaag!
Kan zeker komen door ontpillen. Maar als je het niet vertrouwd gewoon even bellen of langs gaan! Daar zijn ze tenslotte voor
Hè wat vervelend die onzekerheid! Vooral raar dat je eerst een nette cyclus hebt en dan in één keer een uitschieter hebt. Anders kijk je even aan of je onder de 73 dagen blijft deze keer... En dan moet het de goede kant op gaan hoop ik! Succes! Houd je ons op de hoogte? En bij twijfel gewoon de huisarts bellen hoor.