Ik had de huisarts even aan de telefoon om te overleggen over mijn mannetje (had een bijbalontsteking) en hij vroeg hoe liep met zwanger worden. Nou...niet dus....en hij stelde uit zich zelf voor om, als het deze maand nog niet raak is, een sperma onderzoek te laten doen. Terwijl we het jaar nog niet officieel rond zijn..Gelukkig tref ik een huisarts die wel meedenkt, na al die nare verhalen hier....
heey zo een keer een positief verhaal over een huisarts haha, wat fijn dat hij er ermee kwam. mijn huisarts zei een paar maanden geleden gelukkig ook dat als het over een paar maandjes nog niet is gelukt zij even testjes wil gaan doen. (en dat doe ik nu dus ook,want de maanden zijn om)
Ik heb ook een fijne huisarts. Wij liepen al bij de fertiliteitsarts op doorverwijzing van de internist van mijn vriend, dus hadden de huisarts daar niet voor nodig. Maar ze informeert altijd en leeft met ons mee, tenminste zo voelt het dan! Succes! Nu maar hopen dat het allemaal wel los loopt en alles goed zit bij jullie!