mannen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anniek, 1 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    praten jullie mannen veel of weinig over een babytje?

Die van mij is niet zo'n prater,
    als ik erover begin weet ie niet wat ie moet zeggen....
    Ik weet dat ie het graag wil, dat heeft ie wel gezegd
    maar hij kan niet zo dromen als ik?!

Hoe is dat bij jullie?
    Ben ik de enige die dat heeft?

ben echt benieuwd want ik droom zelf de hele dag door?!

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mijn mannetje droomt heerlijk mee..
    *zwijmel.... ben nu denk ik nog verliefder op hem hihihihi*

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi die van mij prat er niet echt over....
    baal baal!

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    nou meid die van mij is ook niet zo'n prater hoor, maar ik weet dat als het eenmaal zover zou zijn hij net zo blij is als ik.

maar ik moet bekennen dat ik er zelf ook niet de hele dag door over droom (aan denk) pas tegen de tijd dat ik weer :evil: moet krijgen heb ik zoiets zal het nu raak zijn?? maar ja ook dan is het daarna wel gelijk weer zo van ach mischien de volgende ronde,
    nee dat dromerige zal denk ik pas komen op het moment er 2 streepjes op de test verschijnen.... ;)

5. Niet meer actief

Manlief van mij praat er ook niet echt veel over hij is heel blij ermee dat wel, maar is idd niet zo'n dromer als ik

6. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    haha, die van mij ook niet. Maar zo nu en dan (zoals vanochtend) laat ie wat vallen waaruit ik wel kan opmaken dat ie het net zo spannend vind als ik.

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ja alels wat julie schrijven herken ik!
    zoals gisteren liet die van mij opeens een babykamer zien wat ie gaaf vond??
    Dat vind ik dan wel helemaal tegek!
    Denk ik joepie!!!!

verder weet ik heel zeker dat ie blij zal zijn!

8. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Nou , die van mij droomd net zo hard mee hoor .
    Misschien nog wel harder als ik (en dat te bedenken dat ik hem moest overhalen om te proberen zwanger te worden van een derde :rolleyes: ) .
    Dan roept ie ineens ; als je straks zwanger bent gaan we wel een 2ling wagen kopen ( de jongste is nu nog geen anderhalf , vandaar ) .
    Of iets van ; weet je ik vind ...... wel een mooie naam voor als het een jongetje word :rolleyes:

Hij is echt erger dan ik hoor :oops:
    Ik denk er wel veel aan , maar praat er niet zo veel over .
    Ja , de practische dingen bespreken we regelmatig .
    Maar het echte dromen is hij beter in als ik ( het verwoorden er van dan ) ;)

Heb gewoon een super ventje :oops: :oops: :oops:

Groetjes Joyce

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    iedereen (mannen en vrouwen) uit zich weer anders.

die van mij is normaal al geen echte prater, terwijl ik echt een kleppert ben, ik kan zo (op zijn tijd) de hele dag door l*llen... :)

maar op het moment dat ik zwanger ben en hij me van alles uit handen wil nemen, me dingen laat zien op internet (babykamers etc.) namen verzind ja dat zijn de dingen waaruit ik kan opmaken dat hij er toch ook wel mee bezig is.

we zijn (ook voor de andere kids) heel voorbarig geweest om toen we een nieuwe inboedel kochten ook gelijk de kamers aan te pakken, wij zijn verhuisd naar de slaapkamer van ons zoontje, en mijn zoontje en dochtertje hebben beide dezelfde hoogslaper gekregen zodat daar de pc etc van ze onder kon (ruimtebesparing) de slaapkamer van mijn dochtertje is nu in gebruik als zonnebank kamer (hoop er een babykamer van te mogen maken) en de zolder wordt tzt verbouwd tot grote speelzolder. en ja alleen al toen we ermee bezig waren kon ik al opmaken hoe leuk hij het zou vinden als we een positieve test zouden krijgen.... :) hij is meer een man van daden ;) ;)

10. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hallo,

Mijn man is niet zo'n prater, maar laat wel merken dat ie er mee bezig is. Soms stuurt ie me n smsje (onder werktijd), daar zet in dan in: ik wil papa worden, of jij wordt vast een lieve mama, of ik wil een baby'tje samen met jou.. Of als we thuis zijn zegt ie dat ook wel ns.

Als we aan t shoppen zijn, en we zien kleine kinderen, dan kijkt ie er wel naar. Hij is er dus ook wel mee bezig, maar als t nog ff duurt voor ik zwanger ben, zou tie niet erg vinden.. Maar als ik nu zwanger zou zijn, zou tie t ook wel heel leuk vinden.

En soms als we s morgens uit bed gaan, doet ie de gordijnen open, en we hebben n klein (extra) kamertje, wat dus de babykamer zou moeten worden, daar gaat ie dan ook de gordijnen open doen, en dan doet ie al alsof daar n kind ligt en dan zegt ie: hij ligt nog lekker te slapen hoor..
    Heel stom, t slaat eigenlijk nergens op, maar voor mij is t een teken dat ie t wel heel leuk zou vinden.. ;)

Gr.
    Jorietje

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    is niet stom! is kei lief!

nee zo is di evan mij er iet mee bezig...
    komt misschien nog....
    ik wacht af....

12. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    mijne is ook totaal geen prater. maar soms heeft hij het er op zijn manier over. Het hoeft niet met woorden. toen hij gister tegen mij zei ik wil een kindje. stop maar met de pil.. ik zag zijn ogen en voelde hoe graag hij het wilt. een niet prater is soms lastig. maar geloof me, jou man/vriend droomt op zijn eigen manier en hij is er echt wel mee bezig

13. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik vind het ook wel heel lief, maar als een ander hem zou horen, denken ze dat ie gek geworden is...
    Maar tis wel leuk om hem zo te zien/horen fantaseren...
    Soms kom ik ff bij hem kijken als ie achter de pc zit en dan zit ie ook wel ns op "babysites" te kijken.. Dat vind ik ook heel leuk om te zien...

14. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Die van mij praat ook niet super veel daarover..maar zo nu en dan begint hij zelf..
    Met namen komt hij ook wel geregeld..

En als hij weer eens een man in de stad achter de kinderwagen ziet lopen... dan kijkt hij mij aan met een gefrustreerde blik en zegt "wanneer ben jij nou eens zwanger"... en dan lacht hij lief.. :)

15. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Mijn vriend is er wel veel mee bezig en praat er ook geregeld over. Niet zo vaak als ik, hihi, maar ook wel vaak! Vooral na de eisprong hebben we het saampies bijna over niets anders ;) .

16. Niet meer actief

De mijne vond het de eerste 2 weken allemaal wel boeiend, hele dag had hij het erover. Nu interesseerd het hem volhgens mij niet zoveel meer. Als ik klaag over iets krijg ik te horen dat ik noet zoveel moet zeuren :s

17. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Heel herkenbaar..."de niet praters dan"
    Ik ben er veel meer mee bezig dan mijn vriend, dat is iets wat zeker is..voor hem mag het best een paar rondes duren voor het "raak"is (als we dat geluk hebben) voor mij nog liever vandaag dan morgen...
    Omdat hij er niet echt over kan praten hebben we het er gewoon niet veel over en zien we wel hoe het loopt, maar als het zo zou zijn dan is hij denk ik stiekum net zo dolblij als ik

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    het lijkt me ook raar voor een man hoor!
    gewoon een vrouw, zal het gaan voelen een man niet?!

maar ach, ik word wel eens gek van me eigen {gedenk}

19. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Hier net zo :) :)

Ik vind het echt geweldig!!

20. Niet meer actief

Mijne is wat dat betreft ook een "Stille Willie"...maar ik heb een man nog nooit zo zien huilen en vertederend zien knuffelen toen hij onze zoon voor het eerst in z'n handen hield.

Liefs Nies

Deel Deze Pagina