een ongeloofelijke drang.... om te winkelen!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sharon20, Mar 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    Hoi allen,

sinds ik weet dat wij ons eerste kindje verwachten moet ik me echt inhouden om niet vanalles voor de kleine te kopen... dit gaat van sokjes tot heel de kinderkamer!

het liefst zou ik nu in de auto stappen en een kinderkamertje enzo gaan kiezen, of behangpapier ofzo... helaas heb ik al afgesproken dat we beter wachten tot ik een week of 20 ben... dus ik moet nog ff geduld hebben..

wanneer zijn jullie aan de kinderkamer begonnen? en hebben jullie ook zo'n shop-drang?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hihi, die shopdrang heb ik wel alleen heb ik hem nog goed kunnen onderdrukken.. :p

Heb wel al de meeste kleertjes en verzoringsproducten gekocht maar we gaan nog verhuizen en dat liet nogal lang op zich wachten dus ben nog bezig uit te kiezen wat ik precies wil met het kamertje. Zit nu op 28 weken dus het begint nu nog wel tijd te worden!

Succes in ieder geval en lekker brainstormen over het kamertje!

3. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    onderdrukken... pff ja, ik doe mijn best, maar weet niet of ik het nog lang vol kan houden :D

het enigste wat ik nu al heb gekocht is een babyalbum (hierin kan ik alles noteren ivm de zwangershap enzo) als ik de gevaarlijke 13 weken voorbij ben ga ik mezelf, en mijn beebje is lekker trakteren op wat leuks denk ik :D

4. als ik weet dat ik zwanger ben vlieg ik t liefst ook gelijk naar de stad hoor.. al die leuke schattige spulletjes... maar dan ga ik bijv. naar de stad e neem ik mijzelf voor niet meer dan 20 euro uit te geven bijv. en dan ga ik de hele stad doorzoeken wat dan voor 20 euro het leukst is om te kopen.. zo voorkom je dat je te veel koopt.. en un je toch lekker shoppen :)

succes!

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Heb zodra we het wisten al wat spulletjes gekocht (zag allemaal lieve dingen met 70% korting :p)

Als het dingen zijn die je goed kan gebruiken, waarom zou je ze dan niet aanschaffen als je daar zin in hebt? Juist leuk die minisokjes, die lieve zachte haarborstel en schattige rompertjes <3

6. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

Jun 25, 2007
    996
    0
    0
    Shop drang...ja herkenbaar, heb er ook enorme last van :D
    Ben ook al vroeg begonnen met kopen....met als gevolg dat ik nu bijna alles wat ik me kan bedenken nodig te hebben in huis heb :) . En ook al veel te veel schattige kleertjes :p

Hier is de kinderkamer al ruim een maand geleden behangen enzo en komende dinsdag worden de meubeltjes al geleverd 8)

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Jaa pff ik heb het ook hoor, zit al overal rond te kijken enzo.
    Heb gisteren wel bij de bartsmit een activity gym besteld va Woezel en Pip die was in de aanbieding. Verder had ik al wat kleertjes en rompertjes.

8. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik wacht nog even qua kleertjes. Ik wil eerst weten wat het wordt en dan pas kleertjes kopen. Als het een meisje wordt heb ik nog dozen vol met bijna ongebruikte kleertjes (ze was er zo snel uit gegroeid) Als het een jongen wordt kan ik lekker los in de stad natuurlijk. Ik ben me wel al aan het orienteren op duowagens.

Share This Page