Mannen %#$@&

Discussie in 'De lounge' gestart door djellybelly, 20 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hai hai
    mijn vriend en ik hebben haast nooit geen ruzie soms een meningsverschil en dan probeerd die het altijd op mij af te schuiven!
    Pffff daar word je moe van zeg :D
    Ja maar jij dit, Ja maar jij dat jemig zeg kijk een keer naar je zelf :D

Heeft die een deurtje voor de vaatwasser gekocht verkeerde kleur zegt die ja maar jij hebt de kleur door gegeven, ik zeg ja ik heb de goede kleur door gegeven maar ken ook verkeerd gedaan zijn door die mensen daar kijk je nooit naar het gene wat je koopt :S

en zo zijn er wel meerdere dingen

Hebben jullie mannen dat ookw el eens :D

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hmmmm nee eigelijk niet, we zijn niet perfect maar we hebben bijna nooit ruzie en als we eens ruzie hebben (zeldzaam) dan knalt het flink hard!
    maar we zijn het ook zo weer kwijt en liggen we weer in elkaars armen voor de tv

3. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    All the time. Ik probeerde om die reden lesbisch te worden, maar dat lukte me niet :)

4. djellybelly

ghahahahahaha thunder :-#

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heb ik ook geprobeerd, maar helaas :)

Maareh, anstefay, ik herken het helemaal hoor. Haha mannen zijn af toe zo &*^%^&.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Oh, wat hebben zelden tot nooit echt ruzie, maar we kibbelen wel wat af hoor! Mijn man doet altijd eerst dingen en gaat daarna denken. Vooral leuk met klussen, dan zitten er weer tig gaten in muur op plekken waar ze niet horen, lijmresten op de grond, deuren die scheef zitten etc. Ik kan alles weer oplossen, plinten maken om de kieren weg te werken, gaten stoppen, vlekken wegwerken etc. En mijn schoonfamilie maar zeggen dat hij zo handig is :( :) !

7. djellybelly

@ jo79 hahahahha zooooo herkenbaar wij hebben verleden jaar november een huis gekocht en een nieuwe keuken geplaatst en nu dus bezig met de laatste dingen in de badkamer :D
    nou ja idd niet denken gewoon doen, en als ik zeg dat die het fout doet dan gelooft hij me niet hahahahahahaha
    Zo leuk om daarna me gelijk te krijgen ;)

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ach meiden denk ook dat de mannen ons vast en zeker ook wel eens achter het behang kunnen plakken

9. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Vanmorgen nog!

10. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik kan die van mij momenteel ook wel achter het behang plakken! GGRRRRRRRRRRRRR!

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha komt me bekend voor. Ik heb voor ons nieuwe huis vorige week een geel/creme kleurtje uitgekozen voor in de huiskamer. Nu is meneer van de week nogal eigenwijs geweest en heeft een andere kleur uitgekozen :p ..

Ik ben niet iedere dag in dat huis dus hij belde me op vanaf daar 'of ik 'kentekengeel' op de muur ook mooi vond of niet?' hahaha
    Hij had het even uitgeprobeerd op de muur en het viel toch wat anders uit dan wat hij gedacht had..
    Word dus flink wat witte verf toevoegen.. :)

12. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Hier staat het dak ook ff bol nu ... "#¤%&/

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

zou het in de lucht zitten?

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ze hebben allemaal last van de warmte :)

15. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

komt me bekend voor :)

16. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Hier kan het af en toe goed knallen hoor, ik denk dat, dat in elke relatie weleens gebeurt ;)

17. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Ach mannen zijn eigenwijs en denken altijd gelijk te hebben. Wij hebben eigenlijk nooit echt ruzie, maar soms kunnen we kibbelen als twee kippen in een kippenhok!

18. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    maar eerlijk is eerlijk....wij zijn ook niet altijd de makkelijkste met onze hormonen...

19. Nou hier is het lkkr rustig hoor,
    Praten zo weinig vandaag.
    Ach ja ff rust naar een flinke ruzie vink ook helemaal niet erg.

Kan hem af en toe wel achter het behang plakken, en dan zou ik de bobbel ook nog wel weg willen slaan.

Maar een relatie zonder ruzie/woorden kan naar mijn idee ook nooit lang stand houden.

Mannen%#$&%$#^%%$#$&*

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    VRE-SE-LIJ-KE wezens, mannen.....

Deel Deze Pagina