Om even netjes te beginnen ik zelf heb een Nederlandse moeder en me vader is ook deels Nederlands maar hij heefd alleen zijn moeder en zus gekent maar het schijnt dat er wat Arabisch zit.. aan mijn opa's kant maar mijn vader heefd zijn vader nooit gekent dus meer weet ik eigenlijk niet! Mijn vriend is Iers/Amerikaans/Nederlands lekkere mengelmoes dus bij mekaar wij twee haha..
mijn moeder is surinaams. en mijn vader nederlander. ben in uterecht geboren maar heb vanaf 9 maanden tot mijn 19 de in suriname gewoond. mijn opa van moeders kant was creool en indiaans en mijn oma creool mix jood en mijn vriend is half nederlands/ duits ons kinje wordt dus een mix van creool/jood/indiaans/nederlands/duits joods is niet echt een bevolkingsgroep toch? maar meer geloof of niet.? twijfel nu even. hahahaha jennefer
hier ook allebei nederlands ... mijn oma's kant ( moeder van mijn moeder ) is belgische dus heb wel een beetje belgische bloed Mijn vriend komt uit zwolle en ik uit Rotterdam ... .. Mijn vriend word wel eens een zwolse nep turk genoemd omdat hij zoveel op een turk lijkt vorig jaar waren we in turkije en toen gingen ze turks tegen hem praten hahaha ...
Mijn mannetje en ik zijn beide geboren in het zelfde dorp in de achterhoek(alleen ik bijna 6.5 jaar later ) Mijn ouders zijn beide 25% Duits maar dat is heel normaal hier in de achterhoek. Ik heb de Duitse kant van mijn familie nooit gekend dus ben ik gewoon uit de klei getrokken hollander
ik ben een nederlander en mijn vriend heeft een turkse vader dus half turks. Alicia is dus 1/4 turks vind het wel iets hebben. ze lijkt sprekend op haar vader maar dan lichter haar en blauwe ogen en dat had ik echt niet verwacht omdat bruin nogal dominant is en zeker met een turkse achtergrond. ik zeg dacht ik want blijkbaar maakt het niks uit en kan blond en blauw ook winnen ik heb wel wat joods en sigeuner bloed in me maar dat is zo verdunt dat je het eigenlijk niet meer der uit te halen is
Ik ben Nederlands en kom uit de provincie Groningen, mijn vriend komt oorspronkelijk uit Kameroen en komt uit Roosendaal. En we wonen nu samen in de provincie Groningen.
Haha, hier ook een 'oer-nederlander'. Komen allebei uit Brabant en ik denk dat je wel heeeeel ver moet graven wil je iets tropisch ofzo terugvinden. Sterker nog, ik geloof niet dat je überhaupt iets gaat vinden. Overigens wel jammer, niet zo spectaculair vind ik en een beetje recht-toe-recht-aan. Maar goed, het bevalt hier prima in Brabant, geloof niet dat wij hier ooit nog weg zullen gaan
Mijn moeder is half Israëlisch, donker haar en ogen. Vader is geboren in Oranjestad (Aruba) maar uit een Surinaamse moeder en een Surinaams-Joodse (blanke) vader. Opgegroeid in Suriname. Donker haar en dito ogen, klein beetje donkerder dan blank (niet veel). Ikke: Geboren in Nederland (R'dam), donkerblond haar en blauwgroene ogen... Had ik maar wat meer van mijn ouders EN NEE, IK BEN NIET GEADOPTEERD
Mijn moeder is een hollandse, mijn vader een Australiër, ik ben dus half Australie's Mijn man is oerhollands. Mijn kinderen en ik hebben allemaal een dubbel nationaliteit. (lekker handig voor als we ooit willen emigreren naar Australië...niet dat dat ooit gebeurt hoor haha) Ben er nog nooit geweest. Paar jaar geleden heb ik voor het eerst mijn tante ontmoet die aan de Gold Coast woont. Was 2 weekjes in nederland. Heb er nog veel meer familie wonen en mijn wens is dan ook dat ik daar ooit naar toe kan gaan. (vakantie)
WIj zijn ook allebei helemaal Hollands! Eigenlijk zijn we allebei Brabanders (onze opa's en oma's en hun ouders ook) maar sinds anderhalf jaar wonen we in Limburg.. Toch ondanks dat het verschil heel klein is, blijf ik me Brabants voelen.
ik ben nederlands en mijn man is half nederlands halfs hongaars wel zijn we beiden geboren hier in baarn. onze dochter is dus kwart hongaars en 3 kwart nederlands haha.
Hollandser dan ons kan niet Blond haar, blauwe ogen. (ok ik meer groen) En onze families, zowel van mij als mn man, komen uit Amsterdam.