Mannen %#$@&

Discussion in 'De lounge' started by djellybelly, Apr 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hardloper

hardloper Niet meer actief

Ach ja, vrouwen en mannen zijn helemáál niet gelijk wat dat betreft :rolleyes: :)

Groetjes, Didier

2. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He, Didier, wegwezen uit dit anti-mannen-topic :)

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

Dacht je dat? Ik kijk wel link uit. Zodra ik deze computer verlaat schiet mijn vrouw er meteen achter en gaat ook klagen :)

Groetjes, Didier

4. anouk31

anouk31 Bekend lid

Nov 22, 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Hier ook zo'n eigenwijze vent!. Na 4 keer: "laat me je even helpen met dat kastje". En telkens het antwoord: het is niet zwaar ik kan dat makkelijk tillen.
    Hoor ik het kastje in stukken de trap (van ons nieuwbouw huis, vorig jaar geverfd en gelakt grrr) afkukelen.
    En dan krijg ik als antwoord: ach ja doen we toch gewoon van die halve maantjes erop om de kapotte stukken te bedekken... grrrr.
    :evil: En dit is maar 1 van de dingen die "mis" gingen in ons nieuwbouw huis.

5. ook hier kan het wel vaak kibbelen.. maar ja ik zeg maar zo waar ruzie en oneinigheid is. Daar is ook weer wat goed te maken..

maar goed laat ik zo zeggen mannen zijn eigenwijs en komen gelijk met de oplossing. vrouwen willen een luisterend oor en laat die oplossing maar zitten.
    tja en als dat elkaar eens gaat begrijpen komt het helemaal goed met de mens. :)

6. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :) :) :) :)

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Weet je wat nog erger is als gewone mannen..
    Dronken mannen :rolleyes:
    Oh mijn god, hij herhaalt dan alles 100x, roept al een half uur dat hij nu echt naar bed gaat :) En weet niet wanneer hij op moet houden..

Oh en dan lig ik straks naast een stinkende, snurkende en knarsetandende flapdrol die me de halve nacht wakker houdt.. Pff ik haat zondagen :)

8. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Weet je wat ik altijd zo raar vind aan mijn man?
    Vanmorgen nog, ik stond koffie te zetten, gaat ie achter me staan, een beetje half stoer/ half sexy in mijn oor staan hijgen en in mijn kont knijpen zo van "zo schatje.. zullen we even?" MET VET HAAR, EEN BAARD VAN 3 DAGEN, MORNINGBREATH EN EEN OUWE TRAININGSBROEK VOL VLEKKEN!

Ja heerlijk moppie, maak me gek! :rolleyes:

9. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) :) :) :)

Denk ipv die trainingsbroek een tuin(werk)broek vol verfvlekken en het had de mijne kunnen zijn... :D

*gooi je haar los*

Oh wacht.... dat heeft hij niet.. :) :)

10. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    hej leuk topic over mannen!
    hier ook vaak meningsverschil en als we echt ruzie hebben dan knalt het ook goed
    en dan net zo ja maar jij dit en jij dat hahaha kinderachtig maar volgens mij als je nooit geen ruzie hebt in je relatie klopt het ook niet

hoe vaak hebben jullie dan menigsverschillen?
    elke dag? 1 keer in de week]
    ben ik best wel nieuwsgierig naar

11. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    omg Anabella...lijkt die van mij wel.
    Of net andersom...net voor die naar zn werk gaat nog ff zoiets dat jij dr ook zin in krijgt...maja hij moet weg..grrr

LOL bluesky...
    :)

Wij mopperen hier wel eens tegen elkaar...maar t is meestal dat hij dan ff onredelijk is omdatie geirriteerd is en ik dan ff pissig word omdatie onredelijk is...en als we dan allebei ons zegje gedaan hebben is t weer klaar.

12. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Jahoor erg herkenbaar, mijn man zegt gewoon doodleuk en keihard dat ik een labiele familie heb.
    Kijk misschien heeft hij enigzins een beetje gelijk want m'n moeder en broer hebben er een handje van.
    Maar kom op hij is met mij getrouwd.
    Daarna zegt hij niks meer, wil geen film kijken en zegt; ik ga een eindje rijden, een uur later komt hij weer.
    Heb hem gezegd dat hij gewoon kon zeggen waarom hij zomaar weg ging.
    Tja ik wou gewoon rijden dat mag toch wel?
    Zucht mannen.
    Ook vervelend als je eerst 4x iets moet vragen voordat er wat word ondernomen.En dan eten.... jammer dat hij weinig zegt oh wat lekker.
    Nee wat is dat voor vlees, waar heb je het gekocht, wat weinig groente of niet?
    Verder ben ik gewoon een ander mens als hij, tja en als je iets hebt in je genen gaat dat er nu eenmaal niet snel uit.
    Er zijn bv ook veel woorden die ik hoor dan zoek ik de betekenis wel op maar ben ik het de volgende dag weer vergeten.
    Ik kijk ook wel actuele programma's maar ik wil ook wel eens gewoon naar leuke (mijn tent is top) programma's kijken.
    Ach ieder huisje zijn kruisje.
    Soms denk ik wel eens, er zouden mensen zijn in Nederland die al zoveel hebben meegemaakt, die denken waar maken jullie je druk om?

13. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Wat erg Mensi, dat hij zit te zeiken over het eten.
    Van mij kreeg hij het dan door zijn haar.

14. Line

Line Fanatiek lid

Jan 7, 2007
    2,694
    266
    83
    :rolleyes: Herkenbaar!
    Vooral met klussen...pfff.. Hij werkt echt niet 'met beleid'. Vorige week had hij de bijkeuken opgeruimd, stofgezogen en gedweild. Wil die even een bak terug zetten op de stellingkast en dat paste niet helemaal. Dus trekken en duwen ......pats... valt een fles witte wijn kapot op de pas gedweilde vloer... :rolleyes: .

Zo kan ik wel even doorgaan! Doe het maar niet, want dan komen de frustraties bovendrijven :evil: .

15. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Oh hou op over klussen...
    Hier issie in de wc, de slaapkamer, de babykamer en de keuken bezig...
    Naja bezig...hij is begonnen laat ik t zo zeggen :rolleyes:
    En idd ook eerst doen en dan bedenken dat t handiger was als hij t anders had gedaan.
    Ik ben ook vrij handig kwa ruimtelijk denken dus zie dat de helft vd tijd al aankomen. Maar aan nemen wat ik zeg? Neu...wat ik zeg is dan te omslachtig...t gaat zo toch ook!
    Ja nou...t gaat idd wel...maar vraag niet hoe t er dan uit ziet :rolleyes:
    En uiteindelijk dan bedenkt hij datie t toch beter anders had kunnen doen...idd op mijn manier. Maar dat geeft hij dan niet toe heh!

We zijn nu voor n koophuis aan t kijken. Zag hij een hele leuke maar moest nog vanalles aan gedaan. Goedkoop enzo en ach dat wat gedaan moest worden doet hij dan wel ff zelf.
    Ik moest meteen denken aan "help mijn man is klusser" of hoe heet dat programma.
    Vond het plots geen leuk huisje meer...gek heh? :)

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben gelukkig ook niet zo vaak ruzie, maar hij heeft er wel een handje van om mij "de schuld" te geven. Lekker makkelijk.
    Gelukkig leert hij het een beetje af, want ik doe nu precies hetzelfde met hem :) Hij ziet nu wel in hoe irritant zoiets is.

17. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Haha ja dat eerst doen en dan denken!
    Als hij weer eens een 'projectje' heeft, dan gaat hij ook 34 keer naar de bouwmarkt! Ipv vooraf te bedenken wat hij allemaal nodig heeft en een lijstje maken.
    En altijd nog iets nodig hebben als de bouwmarkt nét dicht is, en daardoor niet meer verder kunnen.... :) :) :)

18. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    :) Anabella!
    Het is dat mijn man geen broer heeft maar anders zou ik toch t sterke vermoeden hebben dat jij mn schoonzus bent :p

19. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
  20. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    we zijn van het weekend een weekend weggeweest met zijn kant van de familie, dus schoonzus, schoonbroer, schoonouders. Waar ik dus echt niet tegen kan is, dat wanneer ik me irriteer aan zijn moeder of als zijn moeder een rotopmerking maakt dat hij dan haar kant kiest. Daar word ik helemaal crimineel van.

Voorbeeld: zondag gingen we met een hele oude trein een ritje rijden. Deze trein zou om 12.05 vertrekken, dit wist ik niet vantevoren. We arriveren op het station om 1045, dat betekent dat ik heeel lang moet wachten met mijn zwangere buik en niemand wilde wat gaan drinken omdat ze anders moesten plassen. Ja hallo, dat kan echt niet hoor. Dus ik de hele tijd, nog 45 min, nog een half uur. poe poe. Ik had het gewoon helemaal gehad. Op een gegeven moment schreewt mijn schoonmoeder dat ik niet zo moet zaniken en dat zij er ook niks aan kon doen dat we zo vroeg waren. PARDON! zij heeft de tijden van de trein en zij zegt wanneer we moeten vertrekken van het park. Ik boos weggelopen om iets te gaan drinken, denk je dat manlief me achterna komt, dacht het niet. Ik nog bozer. na een half uur komt hij toch maar en wil zitten, ik kijk hem aan en zeg: 'wat kom jij doen, jou familie zit daar'. Hij kwaad, maar dat kon me niks schelen. Dat ie maar bij zijn moeder blijft zitten. Al met al was het een kl*te weekend.

Dussss.

Share This Page