Je hebt gelijk dat heb ik gezegd en dat vind ij niet erg. Helemaal niet, maar een even de kleine meid verschonen die zelf haar luier pakt is een kleine moeite. Of jezelf even aankleden. Ik kwam beneden en was boven aan het opruimen geweest moeten de katten nog eten. Dat is 5 tellen werk. Hij heeft de hele dag verder gezeten. Heeft wel heel.leif de was opgehangen met onze 8 jarige dat ik kranten aan het lopen was. Zelf ben ik nog aan het bijkomen van m iijn miskraam 2 weken terug na heel veel bloedverlies,had vandaag ook een slechte dag. Maar heb hem lekker verwend verder hoor.
Hahaha wat herkenbaar, ik lees dit net voor aan mijn man en die zegt dat het niet waar is (met een lachjeop zijn gezicht) Ik zet thee, wil rustig wat te eten pakken maar niet piepen. Als hij wel pielt vraag ik inderdaad heb je al paracetamol of neusspray gepakt en dan stopt het geklaag wel. Meestal gaat hij wel in bed liggen. Dan vraag ik af en toe of hij wat nodig heeft. Voor de rest lekker laten liggen
Wat jammer en verdrietig ook.. zulke dingen blijven je altijd bij en zou je niet alleen hoeven te doen
Ach het is wel echt. Hele voet rood, warm en opgezet vol vocht en rillerig. Dus toch huisartsenpost gebeld. Twijfelde nog,maar aangezien hij al eerder een.bloedvergiftiging gehad heeft na een ontsteking toch maar overlegd en moesten meteen maar even komen. Dus zit nu in de auto te wachten.
Dit volgende is niet kritisch bedoeld, maar ik ben gewoon even benieuwd naar hoe je naar het volgende kijkt. Ben je in de basis geïrriteerd op hem of baal je dat vooral dat je zelf jouw behoeftes niet duidelijk aan kan geven bij hem? Ik heb de laatste jaren geleerd om verder te kijken dan de kleine irritaties. Want meestal zijn die dingetjes niet de kern van het probleem. Als mijn vriend moppert over dat ik iets niet heb gedaan of als ik merk dat ik me irriteer aan een kleinigheid dan weet ik dat er iets anders met hem of mij is. De irritatie komt meestal niet voor uit iets wat de ander wel of niet heeft gedaan, maar eerder door een onvervulde behoefte bij jezelf. Als je over die behoefte rustig kan praten, dan kan je zorgen dat er in de toekomst minder van dit soort problemen komen. Belangrijk is wel dat je open staat voor elkaar en dat je naar elkaar luistert om te begrijpen wat de ander bedoelt en dat je niet luistert puur om reactie te geven. (Natuurlijk op een rustige, relaxte manier) Jij heb iets heel heftigs meegemaakt en daar heb je nog last van. Waarom zou je je niet kwetsbaar opstellen richting je partner? En aangeven dat je je niet goed voelt en hem vriendelijk vragen of hij een paar taken van jou uit handen kan nemen? Zodat jij even bij kan trekken. Waarom zou je altijd maar sterk willen zijn? Dat breekt je uiteindelijk op. Een relatie heb je met elkaar om het elkaar zo fijn mogelijk te maken en om elkaar te steunen. En soms hebben mannen het gewoon nodig dat je gewoon vertelt wat je nodig hebt en mocht hij in eerste instantie niet goed erop reageren, dan moet je niet denken: ‘laat maar’, want elke keer dat je ‘laat maar’ denkt, breek je samen een stukje van je relatie af. Als hij niet ingaat op je verzoek, vertel hem waarom je een bepaalde behoefte heb en geef eerlijk aan dat je even steun zou willen krijgen. Sterkte meid! Denk aan jezelf
Ik herken dit zo van mijn ex, bij mijn eerste zwangerschap heb ik een ma gehad bij 10 weken. Ik had geen idee wanneer ik het vruchtje zou verliezen. Ik had geen maandverband of iets in huis, op moment dat ik alles verloren was moest hij dus of naar de winkel of naar de buurvrouw in wat te vragen Wat was hij kwaad op mij