Ik ben op zoek naar leuke betaalbare meubels, niet te modern, niet zo het standaard assortiment , beetje tijdloos, zodat ik niet iedere 2 jaar nieuwe meubels moet kopen. Weet iemand misschien een leuke meubelzaak?
De kringloop (dat vind ik leuk, dus geen grapje ) en anders zou ik het niet weten. Je beland al gauw bij de standaard zaken.
Trendhopper vind ik altijd wel heel leuk. Of Ikea. Maar daar zou ik niet al mijn meubels van willen hebben. En meestal heb je ook nog weleens plaatselijke meubelzaken.
Kringloop vind ik ook leuk, maar we willen nu wel eens een complete set die bij elkaar past, (boeken)kast, dressoir, tafel stoelen , tv meubel...
Hihi ik zou ook kringloop zeggen Vaak ook erg leuke meubelen en betaalbaar. Het mooiste is dat je zelf kan combineren naar smaak! Maar ook de Jysk vind ik leuk! Ze hebben soms een bepaalde meubellijn, waar je dan het hele setje van kunt kopen voor niet heel veel centjes.. En marktplaats kan natuurlijk ook
Tja moeilijk, na een weekend meubelboulevard kwam ik er ook achter dat IKEA nog niet zo slecht was, maar ik wil daar idd niet alles vandaan. Trendhopper heeft ook leuke dingen , (leuk voor de kinderkamers!), DOK 12 kende ik niet ziet er ook leuk uit, Hoe is de kwaliteit van JYSK ? is dat ook zweeds of scandinavisch? Ik had er nog nooit van gehoord. Nog meer ideeen?
Ik vind Piet Klerkx altijd leuk. Lekker groot en voor ieder wat wils. Alleen zit volgens mij maar op 2 plaatsen in nederland?!
beter meubel! Leuke meubels voor niet al te veel geld.. kijk t is ook niet zo goedkoop als de ikea hè maar dat vind ik ook nogal een verschil...
Ik weet niet in welke regio je zoekt, maar wij hebben onze meubels oa gekocht bij Loods 5 (Sliedrecht), Nano (Rotterdam) en De Toren (Breda). Niet heel duur maar wel bijzonder, in de zin dat je ze niet in ieder interieur tegenkomt...
Het Kabinet, Nijhof, Riviera Maison, Eijerkamp, Trendhopper of gewoon op MP en in dat laatste geval kun je ze zelf vaak nog opleuken met verf ofzo. Ik heb wel veel van Ikea hoor, maar orgineel is het niet. Verder hebben ze soms bij bouwmarkten nog best aardige meubels, bijv. bij Karwei.