mijn kleine Finn is vandaag alweer 1 jaar! Alweer een echte dreumes, lekker onderzoekend met een eigen willetje. Wat is dat jaar omgevlogen...! Ik vond het een super jaar, erg gelukkig..maar ging zo snel! Hoe hebben jullie dat 1e jaar ervaren?
Hier eentje die over iets meer dan 2 weken 1 wordt. Vind ook dat het jaar voorbij is gevlogen, vooral het 2e half jaar want dan leren ze echt heel veel. Van mij mag alles wel een beetje in slow motion gaan, wel alle fases natuurlijk maar iets minder snel zodat ik er meer van kan genieten. Zo mooi om te zien van wat ze nu kan en wat ze als echt babytje maar kon, dat zoiets allemaal kan. Verder heb ik het ook als een super jaar ervaren al is het ook vermoeiend en een hele verandering in je leven, zou niet meer terug willen naar mijn kinderloze leventje.
Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie zoontje! Een heel gezellig feest toegewenst. En ja.. de tijd vliegt inderdaad voorbij. Liefs Huismus
Allereerst van harte gefeliciteerd! Ik sluit me aan bij Panda81. Vanochtend toen ik mijn zoontje naar het kdv bracht was er ook een moeder met een meisje van net 3 maanden. Ik me al bijna niet meer voorstellen dat mijn zoontje ook zo klein geweest is.
Onze kleine meid (nou ja, klein viert morgen haar eerste verjaardag. Het gaat allemaal zo snel....vanmorgen heeft ze haar verjaardag gevierd op het KDV. Hebben ze voor ons opgenomen op video, kreeg er een brok van in mijn keel. Weet niet waarom, maar wordt er zo emo van steeds. Vanavons slingers ophangen, vanmorgen al het bestelde gebak gehaald, presentjes klaargemaakt voor morgen. Ben er al een poosje intensief mee bezig. Was ze op de video aan het spelen met een kindje van een maand of 5/6, die zei nog niets, tijgerde wat. Raar idee dat Léonie dat ook heeft gedaan. Zo vanuit een klein hoopje mens dat alleen kon huilen en kijken en absoluut geen controle over armpjes en beentjes had, zo ineens een mensje is dat alles gecontroleerd kan en ook al een eigen willetje heeft! Ongelooflijk hoe snel het gaat, iets te snel voor mams..das zeker. Een heel fijne dag gewenst vandaag en natuurlijk onwijs gefeliciteerd met zn verjaardag!!!