Ik weet dat het nu nog veel te vroeg maar.... Ik wil gewoon even weten wat de bijvoeding deed bij jullie kindjes met V.R. Werd het minder of juist erger? Was het afhankelijk van wat je gaf? Wanneer zijn jullie begonnen? Eigenlijk alles waar ik iets aan zou kunnen hebben straks...
Ik ben sinds kort begonnen met groente en voor mijn gevoel werd het wel iets minder (heb al medicatie). Nu ook fruit en dat gaat ook goed. Ik heb voor nu potjes en doe met 1 potje 2 dagen (gaat lang niet altijd op hoor). Hier dus positief. Ze was 4,5 maand toen we begonnen
wij zijn begonnen met 4 maanden maar dit werkte hier averechts, met 7 maanden belandde ze in het zkh door een ontstoken slokdarm door al het zuur wat met bijvoeding nog meer omhoog kwam. We kregen toen wel andere medicatie en dat werkte wel gelukkig.
Hier werd het erger, met 5.5 mnd begonnen, afhankelijk van wat ik gaf. Let goed op wat ik geef, nu gaat het wat beter gelukkig.
Nou, dat geeft ook niet echt goede hoop... Niemand waarbij het echt minder werd dus. Ach, nog 9 maanden, dan is hij er waarschijnlijk van af! Bedankt voor de reacties dames!
Ooh had ik hier toch wel overheen gelezen zeg! Fijn! Echt heel blij dat te horen! Het KAN dus schelen
Bij ons werd het met vaste voeding snel beter. Hij bleef het houden als hij flessen kreeg, maar het vaste voedsel had hij geen last van. Ben wel pas met 5,5/6 maanden ergens begonnen,
Hier door bijvoeding ook een wereld van verschil iv ivm met reflux we zijn wel met groente begonnen en hebben fruit een tijdje achterwegen gelaten dat was het beste volgens KA omdat in fruit toch een hogere zuurgraad lag.
Hier met 4 maand gestart op advies van de ka (reflux en kma), werkte echt heel goed. Vast voedsel kwam echt veel minder omhoog. En tegenwoordig is het alleen nog 'melk' dat gespuugd wordt.
Wauwie! Dat zijn toch wel al redelijk wat positieve ervaringen! Daar word ik heel blij van. Zijn natuurlijk geen garanties, maar miss dat ik het ook maar al is ga proberen voor de 6 maanden... Dankjullie!