Hoi, ons meisje wordt 2 en ik wilde jullie vragen hoe jullie ervaringen zijn met kinderen van deze leeftijd en een skippibal... Ze loopt al sinds haar 1e verjaardag, weet niet of dat uit maakt? Ik zag op bol.com deze skippi-hond en vraag me af of dat net zo leuk is als een bal? Nog nooit zoiets gezien. Er staat bij vanaf 1,5 jaar, dus dan zou het moeten kunnen. Het is zo dat wij op zoek zijn naar verjaardagskado's voor buiten. maar dat valt niet mee. We hebben al een zandbak,glijbaan,schommel, speelhuis en ze heeft al een grasmaaier en kruiwagen. Loopfiets/traptrekker enzo overwegen we maar dan houdt onze inspiratie voor buiten wel op. Het mag niet iets groots zijn want onze tuin is vol genoeg. Maar andere tips zijn welkom en graag hoor ik ervaringen met een skippibal of zoiets als hieronder.
persoonlijk denk ik dat je meisje er al te groot voor is... het kindje van vrienden van ons heeft ook zo'n ding gehad en er heel weinig mee gedaan... hij viel steeds om met dat ding en t springt niet echt zeg maar...
Ik weet niet hoe groot die hond is maar wij hebben een skippykoe en dochter van 4,5 poinkt daar nog regelmatig mee door de kamer (met d'r knieen bijna in d'r nek ) d'r broertjes van anderhalf kunnen net met de voetjes bij de grond en beginnen het 'poinken op de plaats' te ontdekken, maar vallen er nog regelmatig mee om. Hier veel lol ermee dus. Mijn ervaring is dat een skippybal met 2 jaar meestal nog aan de grote kant is (maar mijn dochter is wel vrij klein met korte beentjes)
Mijn zoontje van 20 maanden heeft een skippyhert. Heeft hij met kerst gekregen. Hij vindt het helemaal geweldig. Dus het kan zeker met 2 jaar.
Denk zelf ook dat een bal leuker, geschikter is maar die zijn er ws niet in kleinere maten? Dan moet ze daar nog maar een jaartje mee wachten denk ik
Op een skippydier kunnen ze veel beter hun evenwicht houden dan op een bal. Dat diertje staat gewoon heel stevig op zijn pootjes.
mijn zoontje van bijna 2 heeft sinds sinterklaas een skippy paard en is er helemaal verzot op.. het springen begint nu ook langzaam wel te komen nog niet als een echte skippybal idee maar erop wiebelen is ook al fantastisch. paard wordt het hele huis doorgesleept en het liefst mee naar bed. hier dus een goeie ervaring ermee