Mijn vriend werkt drie á vier avonden per week tot 23.00/00.00. Ik heb er niet zoveel moeite mee, maar ik kan van nature ook erg goed tegen alleen zijn. Ik verveel me eigenlijk nooit. Ik hou van lezen, internetten, kleppen met vriendinnen, creatief bezig zijn, tv kijken, en ik heb natuurlijk het huishouden, en ik werk 4 á 5 dagen per week (overdag). Ik voel me echt nooit eenzaam of zo. Op de avonden dat ik alleen ben ga ik ook vaak lekker koken voor mezelf. Alle dingen die hij niet lust Alleen nu ik zwanger ben vind ik het wel iets moeilijker, omdat ik me soms nogal 'kwetsbaar' voel. Dan heb ik gewoon behoefte aan mijn man om me heen, en wil ik eigenlijk niet alleen zijn. Maar het is niet anders, er moet ook brood op de plank komen he.
Hier ook eentje die veel alleen zit s"avonds. Mijn man werkt full continu in 3 verschillende posten. Dwz 3 dagen werken, 2 dagen thuis en elke keer wisseld de post dus bv ma,di,woe van 6.00 tot 14.00, do, vrijd is hij dan vrij, zat, zon en ma dan de nacht, di, wo weer vrij en do,vrij,za van 14utot22u, en dit gaat altijd zo verder... Heel moeilijk is dit, familiefeestjes enzo zijn altijd rampen en overal verlof voor nemen is niet de bedoeling. Vind het echt niet fijn maar ja zoals ik eerder al heb gelezen, de rekeningen moeten betaald worden en dit werk maakt het voor mij mogelijk om thuis te kunnen blijven en voor de kinderen te zorgen. Groetjes
Mijn mannetje woont nog niet bij mij en dat is zeer vervelend want we willen het allebei graag. Punt is alleen dat hij in rotterdam woont en ik bij eindhoven. We willen samen een huis kopen maar zijn er nog niet uit waar en we weten niet hoe het met zijn baan gaat lopen. hij komt vrijdag naar mij toe en gaat zondagavond weer naar huis. Zelf werk ik niet dus soms ga ik donderdag's naar hem toe en gaan we samen naar mij op vrijdag. hij heeft een ontzettend klein rotflatje en baalt als een stekker. Het is altijd zó huilen bij mij als ie op zondag weer naar huis moet en we willen graag nog kinderen ook. hopelijk weten we in mei meer over een vast contract
gelukkig is het draaien van mn man alleen een hobby. hij heeft wel gewoon een 9-17 baan in de ict. aan het eind van het jaar wil ie gaan stoppen met draaien omdat hij vind dat ie teveel van alyssa en mij mist als ie moet draaien. hij maakt zelf ook websites en daar wil ie dan mee verder gaan. (ook een hobby van hem) dan is ie ook wel regelmatig weg maar dan niet tot midden in de nacht of vroeg in de ochtend. heb me zaterdagavond uiteindelijk niet hoeven vervelen. mn kleine meisie heeft lichte bronchitis (weten we sinds vanmorgen) en ze heeft me dus wel bezig gehouden van 21.00 tot 23.00. tussendoor ff wat gestreken en hier op het forum gezeten. liefs doris
Mijn mannetje is chauffeur, dus ook altijd onregelmatig thuis. Ik zelf eet met de meiden om 18.00, en het eten van hem gaat in een magnetronschaal. En als de meiden op bed liggen, dan kan ik lekker mijn eigen dingen doen. Overdag huishouden en sávonds de leuke dingen
Mijn vriend werkt in drie ploegen en werkt dus ook vaak in de nachten. Ik vermaak me altijd wel, maar vind het toch wel lekker als hij in het weekend lekker naast me ligt. Nu heeft hij de komende 6 weken sowieso nacht omdat hij dan makkelijker weg kan mocht er bij mij iets gebeuren. Vindt het nu ik op het eind loop wel wat minder, maar gelukkig is hij binnen een kwartiertje thuis mocht het nodig zijn...