Hoi Hoi, was ff 'n half uur niet online, waar is het onderwerp buikje gebleven??? want was benieuwd naar de foto van bianca en zo en ff verder kletsen!!!!! ????????????? : : Liefs
Ik vind het ook niet meer!! Ik krijg mijn foto's niet in m'n album!! sorry. Misschien waren er teveel negatieve reacties, maar kom, het was toch waar, zeker?!
Ik ben nog steeds wel erg nieuwsgierig naar je foto's Bianca... ik hoopt dat het toch nog wil lukken. Kus Toys
er komt op dat ze te groot zijn!!! en ik weet niet hoe ik ze moet verkleinen. Anders vraag ik het vanavond aan m'n mannetjen
Een hele gemakkelijke manier om foto's te verkleinen als je geen bewerkingsprogramma hebt of niet weet hoe dat werkt.... Klik met de rechter muisknop op de foto, klik op kopiƫren naar>>emailontvanger. Je krijgt dan de vraag of de foto verkleind moet worden (ja dus). De foto komt dan in een mail te staan die je kunt verzenden. Verzend deze dan naar b.v. je hotmail. De foto die je daar ontvangt is verkleind en kun je opnieuw opslaan.
ik zal dat eens proberen. Maar dan vanavond ofzo. het foto-apparaat gaat niet. De batterijen zijn plat!!
Heb je paint? (vast wel) Das de allermakkelijkste manier denk ik. Foto openen in paint, dan gewoon ff verkleinen en opnieuw opslaan. That's it!