Mannetje verkouden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door natjeb85, 14 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Hallo ladies,

Mijn mannetje is waarschijnlijk verkouden wat heel normaal is natuurlijk. maar alleen is hij heel erg huilerig en kan dan niet slapen :( hij heeft geen koorts overigens. gisteravond kreeg ie rond half 8 ze laatste fles en viel direct in slaap leg hem na een half uur in ze eigen bedje en is ff wakker geworden maar daarna wel weer in slaap gevallen na een beetje zeuren. Rond de klok van 12 hoor ik hem dus echt huilen en loop naar hem toe speen gegeven lukte niet echt hij bleef huilen:( uiteindelijk maar bij ons in bed genomen want ja ik moet de volgende dag gewoon weer werken;) nou het heeft tot 2 uur in de nacht geduurt voordat ie eindelijk in slaap viel bij mij op me borst hele tijd gehuild en vechten in ze slaap zo zielig!! gelukkig was ie vanmorgen wel vrolijk en heeft ie ze papfles ook helemaal opgedronken dan ga je toch wel met een gerust hart naar je werk.. net ook al schoonmoeders gebeld want die past bij ons op om te vragen hoe het gaat en ging gelukkig goed!! Is het bij jullie ook zo zielig tot huilen en snotterig aan toe???:(

2. Macabre

Macabre Actief lid

10 nov 2014
    194
    0
    0
    ✖
    Ik kan je Luuf aanraden, heel fijn voor als een baby verkouden is.
    Neusreiniger van Otrivin is ook heel fijn om in huis te hebben trouwens.

Het is altijd zo zielig als ze verkouden zijn, heel herkenbaar hoor. :)

3. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ja heel zielig n verkouden baby! Ons kereltje is nu 1 keer verkouden geweest en hij voelde zich echt zielig en niet lekker.
    Idd luuf smeren, neusje schoonhouden met zo'n peertje en neusspray. Meer kun je niet:( Beterschap hoor!

4. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Mijn zoontje was de afgelopen week ook zo verkouden. Viel inderdaad 's avonds bij ons in slaap, maar werd s nachts regelmatig hard huilend wakker omdat hij dan geen lucht kreeg, speen in z'n mond en neus verstopt.
    Als we hem dan bij ons namen en hij viel tegen ons aan in slaap ging het goed, maar regelmatig als we hem terug legde begon het weer opnieuw, of anders meldde hij zich na een uur weer :(
    Gelukkig gaat het nu wat beter, hij heeft vannacht zelfs voor het eerst het klokkie rond geslapen :D
    Hier heeft neusspray en een doorgesneden uit naast zijn bedje heel goed geholpen.
    Succes, sneu als die kleintjes zo verkouden zijn!

5. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Dank je wel meiden!!

Ik heb inderdaad al een neusspraytje met zoutoplossing voor babys en ik zal morgen wel ff kijken voor luuf ;)

Deel Deze Pagina