Nou is mijn mannetje sinds gisteren ziek geworden. Hij is enorm verkouden en heeft keelpijn. Nu ben ik me zorgen aan het maken over wat er gebeurd als de kleine nu komt. Kan hij de kleine aansteken???
Die van mij is ook superverkouden, al een week. Ik was heel erg bang dat hij mij zou aansteken en dat ik met een verstopte neus moest bevallen. Het valt gelukkig mee, tot nu toe nog niet echt ergens last van. Hij zou de kleine wel kunnen aansteken, ik ken meerdere pasgeboren baby's met een fikse verkoudheid. Het is erg vervelend, maar echt kwaad kan het niet.
Even off-topic, straks zit je met een extra zorg: mannen die ziek zijn hebben meestal een dokter nodig om ze ervan te overtuigen dat het niet dodelijk is Hihi, heb je straks je eerste kraamvisite en die vragen dan: hoe gaat het? Zal je man meteen antwoord geven met: ja, gaat wel met me, maar het is wel zwaar hoor.... Groetjes van kiki
Kiki, die is echt goed hahahaha Als die mannen een keer wat hebben is het inderdaad net alsof ze doodgaan Bedankt voor de reacties! We gaan zo ff langs de huisarts om het mannetje na te laten kijken. Volgens mij heeft hij ook nog koorts...dus hij kan ook nog eens een griepje hebben.
Hele goeie opmerking Kiki, er zijn er echt dat je denkt hou je kop idioot en al helemaal na de bevalling! Selin vraag dan de ha ook naar die groenige 'prut' die je verliest!
en ze zeggen mannen kunnen veel hebben.... volgens mij zijn wij vrouwen toch wel het sterkere ras...!!
Geintje tussendoor, beide mijn bevallingen zijn door een man gedaan: de gynaecoloog die de keizersnede uitvoerde! Maar ook hierbij gold, mijn eigen hubbie heeft echt NIET stiekem over het kleedje heen gekeken ivm eventueel een paar drupjes bloed. En toch is hij mijn held Groetjes van kiki
nou ik ga in het geboorte centrum bij ons bevallen. Vind het wel een geruststelling want dan kunnen ze er ook een tweede bed bij zetten. (voor mijn hubbie) hij is zo'n held. Groetjes labmuisje
Ik was zelf me gehele zwangerschap verkouden en dus ook met de bevalling. Heb wel ontrivin gebruikt bij het persen, want alleen toen was het heel irritant. En ja mannen zijn idd heeeeeel kleinzerig