op internet vind ik allemaal verschillende dingen vandaar ik het hier vraag hier in het namelijk zo dat mevrouw echt vaak echt niet wil liggen maar moet en zal zitten ook is ze steeds aan het proberen om steeds zelf te gaan staan dat is toch slecht voor de rug ofnie? vanaf waneer mag het dan wel?
Officeel is het als ze zelf kunnen gaan zitten, maar je kunt ze best af en toe is laten zitten, alleen niet te lang. Kan ze al helemaal zelf blijven zitten, als je haar zonder steun neerzet? Dan kan je haar best af en toe een tijdje neerzetten, zoniet dan zou ik het zeker niet te lang doen.
nee ze kan idd nog niet zelf zitten... Ik probeer het ook om idd zo min mogelijk te laten zitten .... maarja de tijd vliegt voorbij voor je het weet loopt ze door de kamer
Julian kan sinds gister los zitten maar nogniet zelf zitten, af en toe kan best maar hier adviseerde de fysio het zo lang mogelijk uit te stellen omdat er anders schreefgroei zou kunnen komen.
Zo uit mijn hoofd mag een pasgeboren kindje ook niet te lang in een maxi-cosi of wipper zitten vanwege het ruggetje. Nou zit Zoë overdag best wel vaak al in de wipper, niet echt rechtop maar ook niet plat. Ze vind het heerlijk! Maar is dit nu ook slecht voor haar rug, nu ze al ruim 3 maanden is?